Joakim Skurk Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mathias, jeg er grådig, og vil ha deg for meg selv. Så jeg kommer nok ikke på forumtreff, men heller ved en senere anledning. Selvom det frister å se en halvnaken LueDotten. Vel, det kan vel fikses ved en senere anledning det også. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Syntes det. Du får være med å spille Scrabble neste gang. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg stemmer for at vi tar en manuell vote ved at de som skal vøre med sender en pm til MSg om når de vil komme Støttes. Syntes det. Du får være med å spille Scrabble neste gang. Joakim er ikke så god med...hmm..ord. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Joakim er ikke så god med...hmm..ord. Skal ikke nekte for den påstanden. Ting kommer ofte litt feil ut. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mye ufrivillig griseprat fra unge Fossum, ja. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det ikke sånn vi liker det? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Har fått en del fine sitater i quotes-delen på facebook nå ja. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det ikke sånn vi liker det? Vi kjinner'n Joakim. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Avstemmingen er fjernet etter ønske, resultatet ble: Forumtreff hos MSg? Når passer det for deg? 13.-15. mars (neste uke..) [ 4 ] [15.38%] 28.-29. mars (da bare fra lørdag til søndag) [ 6 ] [23.08%] 3.-5. april (helgen før TG) [ 11 ] [42.31%] Utsette det til etter TG [ 5 ] [19.23%] Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Når jeg kommer hjem vil jeg gjerne se at det er flere enn MSg som krever at jeg kommer Not gonna happen, noobcake. Du kjinner øss! Ikke noe løgn her nå Roy, jeg har selv hørt fra Mathias at du savnet meg når dere dro opp på Hadeland Elsker deg også btw Har fått en del fine sitater i quotes-delen på facebook nå ja. Heh, dt må jeg sjekke mtp tidene tror jeg den eneste jeg kan er helgen før TG, mye att og fram til Hemsedal for tida Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 mtp tidene tror jeg den eneste jeg kan er helgen før TG, mye att og fram til Hemsedal for tida Flaks for deg at det ble den helga da Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 mtp tidene tror jeg den eneste jeg kan er helgen før TG, mye att og fram til Hemsedal for tida Flaks for deg at det ble den helga da Etter det jeg leste på forrige side om at jeg... kommer, lurer jeg fælt på akkurat det.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det ikke sånn vi liker det? Vi kjinner'n Joakim. Vi kjinner'n Joakim Arne kanskje? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg sov forresten over på Torbjørnrud hotell onsdag til torsdag forrige uke. Er det sånn kjempelangt fra MSg? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg sov forresten over på Torbjørnrud hotell onsdag til torsdag forrige uke. Er det sånn kjempelangt fra MSg? 15-20 min. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har badet i bassenget på det hotellet! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har tisset i bassenget på det hotellet! Nei da, har ikke det. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Kan de som står på listen melde fra om de kan eller ikke? Med tanke på plassen er det greit om man kan slippe til andre hvis noen vet med sikkerhet at de ikke kommer =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg