Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er koselig hos Mathias.Du får se LueDotten ta av på GH (jeg satt bokstavelig talt og gapte). Forumchicks Øl Han var ikke så syk da Storebroren min er bedre lissom, han synes Guitar Hero World Tour er kjedelig pågrunn av lette sanger.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fortsett og gi meg grunner <3 Oreoen til HB som ligger igjen fra sist gang btw MSg, jeg trenger ny forsyning, de to pakkene er borte! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nuvel, begynner å nærme seg... Dato? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fortsett og gi meg grunner <3 Oreoen til HB som ligger igjen fra sist gang btw MSg, jeg trenger ny forsyning, de to pakkene er borte! Tror HB vil ha resten selv, pluss at Mimir invisterte penger på dem, og da skulle de gå til HB Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fortsett og gi meg grunner <3 Oreoen til HB som ligger igjen fra sist gang btw MSg, jeg trenger ny forsyning, de to pakkene er borte! Tror HB vil ha resten selv, pluss at Mimir invisterte penger på dem, og da skulle de gå til HB but, but... I wantz! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du får se LueDotten ta av på GH (jeg satt bokstavelig talt og gapte). Han var ikke så syk da Storebroren min er bedre lissom, han synes Guitar Hero World Tour er kjedelig pågrunn av lette sanger.. Storebroren din er (for å sitere vår alles kjære Mimir) lol. Og hei, jeg kan ta dem og gi deg under bordet, Blarcky. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Du får se LueDotten ta av på GH (jeg satt bokstavelig talt og gapte). Pff.. Det er da maaange som er 10 ganger bedre enn meg. Jeg har bare hatt for lite å gjøre i perioder. Han var ikke så syk da Storebroren min er bedre lissom, han synes Guitar Hero World Tour er kjedelig pågrunn av lette sanger.. Men det skal nevnes at World Tour ble tatt ut ganske kjapt av samme grunn. Det er EN vanskelig sang der. Og den er ikke vanskelig engang. Endret 6. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Storebroren din er (for å sitere vår alles kjære Mimir) lol. Lol Og hei, jeg kan ta dem og gi deg under bordet, Blarcky. Du er en ekte forumbabe //Blarcky Endret 6. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Men nå reiser jeg til Hemsedal i helgen, så dere får krangle litt uten meg Når jeg kommer hjem vil jeg gjerne se at det er flere enn MSg som krever at jeg kommer God helg alle sammen! //Blarcky Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 btw MSg, jeg trenger ny forsyning, de to pakkene er borte! Glem det. Tror HB vil ha resten selv, pluss at Mimir invisterte penger på dem, og da skulle de gå til HB Korrekt. Storebroren din er (for å sitere vår alles kjære Mimir) lol. Du kjinner mei! Når jeg kommer hjem vil jeg gjerne se at det er flere enn MSg som krever at jeg kommer Not gonna happen, noobcake. Du kjinner øss! Så Mathias krever at du...kommer? *smile sleskt* Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Blarcky skal komme. Sånn er det med den saken. btw MSg, jeg trenger ny forsyning, de to pakkene er borte! Får se da vet du Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Blarcky skal komme. Sånn er det med den saken. *tenke koffert* Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Haha, dere kjinner mej!? Jeg bærer gjerne.. Whiteknight: Hvis du kommer helt fra Bergen for å komme hit skal jeg personlig donere litt sprit til deg fra skapet mitt; tror jeg har nok uansett. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Får se da vet du Pakkene ble lagt igjen hos deg så de ikke skulle forsvinne. Dette faller ikke i smak. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Når stenger pollen? Sånn som det ser ut nå får jeg det til å funke alle helgene (tror jeg). Venter nok litt i tilfelle noe dukker opp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 MSg: Få opp i topic at kun de som skal komme stemmer Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg stemmer for at vi tar en manuell vote ved at de som skal vøre med sender en pm til MSg om når de vil komme Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Hvor bor du? Dette kunne vært kult 8D Ja? Komst du alles zofort? (kan ikke tysk, men antar jeg sa noe fornuftig..?) The Duke: du sier noe.. Pollene på Diskusjon.no er det mang en gang blitt bevist at er rigget.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvor bor du? Dette kunne vært kult 8D Ja? Komst du alles zofort? (kan ikke tysk, men antar jeg sa noe fornuftig..?) The Duke: du sier noe.. Pollene på Diskusjon.no er det mang en gang blitt bevist at er rigget.. MHM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg