KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Joda det går nok sikkert. Bobleplast er tingen! Meeen, hva koster det da tror du? Tror jeg tar det med på flyet jeg. Pakke det fint inn, så går det seg til Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Joda det går nok sikkert. Bobleplast er tingen!Meeen, hva koster det da tror du? Tror jeg tar det med på flyet jeg. Pakke det fint inn, så går det seg til Du tror ikke du kan betale noen for å kjøpe for deg her i Oslo? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Spørs hva han skal ha på polet. Hadde treffet vært etter 12.juli, kunne jeg kjøpt hva som helst ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Spørs hva han skal ha på polet. Hadde treffet vært etter 12.juli, kunne jeg kjøpt hva som helst ^^ En finner alltids noen som kan.. Jeg vet ikke om jeg orker/har mulighet enda. Jeg får se det an. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Tror du posten håndterer smartpakker bedre enn om jeg pakker ned noen liter mellom klær i en koffert/bag og lar .. bagasjefolkene prøve å knuse de? Bruk i såfall hard koffert. En kompis av meg pakket inn en Jack Daniels-flaske i en stooor bag, med store mengder klær rundt. Overga den til bagasjefolket i Køben, og når han fikk den igjen på Gardermoen, var flaska knust og mesteparten av innholdet i baggen ødelagt. Jeg fatter ikek hvordan den kan ha knust. De er tydeligvis ikke forsiktige. Jack-flaska er ganske robust. Endret 6. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå må det også sies at jeg ikke vet om jeg kan enda pga TG. Men hvis jeg får nok gode grunner, så får jeg kanskje bli med.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja om det er noen som orker å kjøpe sprit til meg så hadde jo det vært knall ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Med nok bobleplast går det meste an å sende i posten. Du kan sjekke hva det vil koste her, på pris- og portokalkulatoren under "Nyttige verktøy" på høyre side. Ellers er det alltids noen som kjøper for deg. Endret 6. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tror jeg satser på å få noen til å kjøpe, og eventuelt få tak i en god nok koffert til å ta med på flyet Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå må det også sies at jeg ikke vet om jeg kan enda pga TG.Men hvis jeg får nok gode grunner, så får jeg kanskje bli med.. Jeg kommer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå må det også sies at jeg ikke vet om jeg kan enda pga TG.Men hvis jeg får nok gode grunner, så får jeg kanskje bli med.. Jeg kommer 100% sikkert? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå må det også sies at jeg ikke vet om jeg kan enda pga TG.Men hvis jeg får nok gode grunner, så får jeg kanskje bli med.. Jeg kommer Lawls! Cum on.. Gief better reasons ! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du vil jo få en ganske behagelig opplevelse av å få stirre på meg noen sekunder ^^ Du og HB Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå må det også sies at jeg ikke vet om jeg kan enda pga TG.Men hvis jeg får nok gode grunner, så får jeg kanskje bli med.. Jeg kommer 100% sikkert? Ikke egentlig nei Nå må det også sies at jeg ikke vet om jeg kan enda pga TG.Men hvis jeg får nok gode grunner, så får jeg kanskje bli med.. Jeg kommer Lawls! Cum on.. Gief better reasons ! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 @WhiteKnight : Der har vi en god grunn xD @Blarcky : Greit da Men trenger flere grunner enn 2 stk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fordi den kule samen er der, du får kose deg hos MSg, og det er en fest der alle er like mye eller mer geek enn deg ^^, Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Grunn: Jeg kommer kanskje^-^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fordi den kule samen er der, du får kose deg hos MSg, og det er en fest der alle er like mye eller mer geek enn deg ^^, Så det så ! Kuroi-Neko : Lawls, det begynner å ligne på noe Fortsett og gi meg grunner <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er koselig hos Mathias. Du får se LueDotten ta av på GH (jeg satt bokstavelig talt og gapte). Forumchicks Øl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg