HaterDiskus Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 You can't rush Dawgness. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, eller noe tilsvarende awesome. Du kan gjerne kalle meg hertuginne. Som du vil. Fant noe som gir mening: Oda og Roy: Grevinnen og hovmesteren :!: Guttersnipe: Det ble aldri enstemmig vedtatt. Du er Dawg "boss" og har bestemt at jeg er Dawg... jeg vil si jeg fyller alle kriteriene. minus at jeg var på detta forumtreffet. Der tror jeg jaggu du traff spikern på hodet gett Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det smerter meg å måtte konstatere at forumtreffet dessverre er over. På den annen side, gleder jeg meg over å kunne meddele at bloggen er avsluttet med noe jeg vil klassifisere som verdig! Check it out here! Feedback på bloggen blir veldig satt pris på! //Blarcky Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Som du vil. Fant noe som gir mening:Oda og Roy: Grevinnen og hovmesteren :!: Nice one. Lenke til kommentar
Zimmerknaben Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Her *peke på laptop* Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Orker ikke å laste de opp her og nå når jeg kan gjøre det på TG i morgen.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg venter i spenning. Og, vær så snill; la de verste forbli usett. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg venter i spenning. Og, vær så snill; la de verste forbli usett. De hvor du dro av deg buksa? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Om dette finnes så er det definitiv noe av det jeg sikter til, ja. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Forumtreffet er nå over, og dette har utarta seg til å bli en ren prate og skravletråd. Slikt har vi forumkaféen til. Anbefaler at det opprettes en egen bildetråd for dette treffet . Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg