Kuroi-Neko Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nei dere. Blir nok ikke noe Dawgtown på meg. Jeg skal ut i skogen og grille i stedet. LOL^-^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Aww, det var trist. Jaja, vi får klare oss uten deg da ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Mens jeg sov deilig og uforstyrret i min egen seng. Som om du ikke hadde likt å sovne mellom meg og Jokke. :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Visningsnavn er i endring, vi venter spent! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Høres herlig ut. Du var ekkelt tidlig oppe, forresten. Hoster noe jævlig også glemte jeg å dra for gardinene på det ene vinduet, så det ble skummelt lyst Litt artig, med tanke på at jeg er yngst OG at jeg la meg sist ^^ Bombe at Remi hadde med seg Hon 'N Sweet :3 ...den hadde negativ innvirkning på min oppførsel. Nei, Drinking is your business, and your business is good Men god var den. *humre* Beste bloggen, ever! Mens jeg sov deilig og uforstyrret i min egen seng. Det høres i grunn litt deilig ut Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ville selvsagt foretrukket å ligge i sandwich med kjekke forumgutter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ville selvsagt foretrukket å ligge i sandwich med kjekke forumgutter. Hvem er det du anser som kjekk da Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) eller ville du foretrukket å ligge i sofa med kjekk forumgutt? Endret 4. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ta deg et par øl i kveld og tenk mer over det da Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Haha. Tenker jeg tar det med ro med ølen i kveld. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Haha. Tenker jeg tar det med ro med ølen i kveld. *kaste sixpack til Oda* Kos deg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du var da fornøyd i går? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jææ... Joa. Men det blir jo så dyrt! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nå drar vi på kebabsjappa! hei så lenge Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ville selvsagt foretrukket å ligge i sandwich med kjekke forumgutter. Hvem er det du anser som kjekk da Meg.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ville selvsagt foretrukket å ligge i sandwich med kjekke forumgutter. Hvem er det du anser som kjekk da Meg.. Innbilsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg