Kuroi-Neko Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg skal undersøke om det kan bli gjennomført. Kanskjeee jeg kommer en liten tur^-^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg skal undersøke om det kan bli gjennomført. Kanskjeee jeg kommer en liten tur^-^ Wee Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bombe at Remi hadde med seg Hon 'N Sweet :3 ...den hadde negativ innvirkning på min oppførsel. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det kan man ikke nekte på^-^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 klarer folket å sette opp live stream idag eller? og en irc som kan være på tv'en eller noe? hadde jo vært konge og kunne "delta" litt XD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 neko er søt ^^ duke er jo på msn guttersnipe men han drar jo idag Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 pga den supergode punsjen min eller o_O? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 poeng der, jeg sov med kanin og du Roy sov med Jokke o_O Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Roy er Dawg han er ikke gay! men uansett noen få opp en live stream!!! me wants!!! har ikke noe å finne på i kveld enda så da kan jeg se på dere og drikke med dere eller noe XD hvis jeg ikke skal ut med ekte venner da ikke bare noen som er inne i en monitor Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 poeng der, jeg sov med kanin og du Roy sov med Jokke o_O Du sov med MSg, du, så du har ingenting å si. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Roy er gay. Du er gay. Og omgås nazister.. Roy er Dawg han er ikke gay! Takk. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 poeng der, jeg sov med kanin og du Roy sov med Jokke o_O Du sov med MSg, du, så du har ingenting å si. du var i samme seng dessuten spiller det ikke noe rolle, jeg sov i sovepose så Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 poeng der, jeg sov med kanin og du Roy sov med Jokke o_O Du sov med MSg, du, så du har ingenting å si. du var i samme seng dessuten spiller det ikke noe rolle, jeg sov i sovepose så Pff, MSg lå mellom oss. Dere bare lå og snorka hele natten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Mens jeg sov deilig og uforstyrret i min egen seng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg