Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Om nom. Vi må ha nytt nick på deg snart! Jeg elsker dere,, folkens Nthååw Vi elsker jo deg også Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er full... ...av kjærlighet. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Av en eller annen grunn tror jeg ikke den er rettet mot dine foreldre... ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nå skjønner jeg ikke hva du vil ffram til. Blarcky Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Fram*? Slapp av. Jeg gjør det, det får holde en stund Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hag ilj drsm tyk rpl at yi qy rm fhøølegant Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hag ilj drsm tyk rpl at yi qy rm fhøølegant Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hag ilj drsm tyk rpl at yi qy rm fhøølegant Blarcky: Hvilket språk er dette? Samebror: øøhhh, Norsk... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da begynner vi å våkne her... Jeg våkna ca. halv ti etter en verre hoste på sofaen i peisestua i natt, og gikk ut i spisestua, hvor Duke lå på sjeselongen med rompa litt opp, og WhiteKnight lå langstrakt på sofaen. begge to er våkne etter en verre hostekule fra meg, men resten av Dawg Mansion ter seg i stillhet. Blogginnlegg kommer innen en times tid Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Bloggen inneholder et innlegg om nattens berettigelser! Sjekk det her! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Høres herlig ut. Du var ekkelt tidlig oppe, forresten. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Mihi^-^ Leste bloggen :3 Bombe at Remi hadde med seg Hon 'N Sweet :3 Og det morer meg litt at han spydde.. Følte meg litt mobbet av han og alle på bergens treffet forrige gang^-^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Mihi^-^ Leste bloggen :3 Bombe at Remi hadde med seg Hon 'N Sweet :3Og det morer meg litt at han spydde.. Følte meg litt mobbet av han og alle på bergens treffet forrige gang^-^ Vi vil ha deg og HB hit idag! Men vi skjønner også om dere ikke kan seff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg