TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg falt ut for lenge siden. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nehei! Jeg skjønner bare ikke det kryptiske kodesnakket deres. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ...da er du ikke Dawg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei =/ En for være som en er, når'n itte vart som en skuuu. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Godt sagt. Kom en tur da! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er sår mangel på jenter her... Hun ene som er her må man stå i kø for Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Stå i kø for ei jente? Guri land, hva er det dere driver med der ute, egentlig? Men...Njæ, njo, nja. Ikke i kveld, i hvert fall. Er egentlig på jobb. Hvis dere skal til Gran i morgen, må dere si fra, så kan jeg lage "fire på gata" med dere. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Stå i kø for ei jente? Guri land, hva er det dere driver med der ute, egentlig? Men...Njæ, njo, nja. Ikke i kveld, i hvert fall. Er egentlig på jobb. Hvis dere skal til Gran i morgen, må dere si fra, så kan jeg lage "fire på gata" med dere. Blarcky, Duke, Jokke og jeg kommer! Vi skal være med!!!!!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Stå i kø for ei jente? Guri land, hva er det dere driver med der ute, egentlig? Men...Njæ, njo, nja. Ikke i kveld, i hvert fall. Er egentlig på jobb. Hvis dere skal til Gran i morgen, må dere si fra, så kan jeg lage "fire på gata" med dere. Blarcky, Duke, Jokke og jeg kommer! Vi skal være med!!!!!! Nå føler jeg meg ikke inkludert Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Haha, så bra! Da slipper jeg å jakte på sure hadelendinger som ikke mener noe om noe :b Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Em, sitter dere i samme rom hos MSg med hver deres lappis og kommuniserer via disk.no? Mæd rave! Endret 3. april 2009 av Atald Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Em, sitter dere i samme rom hos MSg med hver deres lappis og kommuniserer via disk.no? Ja Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I november var jeg på forumtreff på Alternativmessa, og ja, jeg satt på forumet med WAP samtidig, så vil ikke si det er teit eller overflødig på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 HAR DERE DET UBERFETT, ALLE SAMMEN? Jeg lo forresten høyt gjennom hele blogginnlegget til Blarcky. :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 HAR DERE DET UBERFETT, ALLE SAMMEN? Jeg lo forresten høyt gjennom hele blogginnlegget til Blarcky. :!: Logg på msn da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg