Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Da er vel festen i gang:D ha det gøy alle sammen:) skulle ønske jeg kunne være der..^^, SYND DU IKKE ER HER DA! Og ja, vi koser oss og legger ann på Kanin... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Forumtreffet er igang! Det kommer blogginnlegg på bloggen min utover treffet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sett opp live stream da:D og en IRC som kan være på Tv'en din.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kanin har strippeshow. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kanin har strippeshow. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Første statusrapport er ute! Sjekk bloggen! //Blarcky Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Programvare: Skulle jeg mene. Endret 3. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg stemmer for at dere kommer på Glassheim i morgeeeeen <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg stemmer for at dere kommer på Glassheim i morgeeeeen <3 Kom deg heller hit du Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg stemmer for at dere kommer på Glassheim i morgeeeeen <3 det er vi for kule for Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 For kule for Glassheim? Det er ikke mulig, faktisk. Glassheim er det kewleste stedet man kan henge på hele Hadeland. Unntatt hos Mathias akkurat nå, kanskje. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 For kule for Glassheim? Det er ikke mulig, faktisk. Glassheim er det kewleste stedet man kan henge på hele Hadeland. Unntatt hos Mathias akkurat nå, kanskje. Sier du at Glassheim er bedre enn Dawgtown *skeptisk* Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 For kule for Glassheim? Det er ikke mulig, faktisk. Glassheim er det kewleste stedet man kan henge på hele Hadeland. Unntatt hos Mathias akkurat nå, kanskje. Pinpointed strike! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hm? Skal dere drepe meg? Skal dere drepe Glassheim? Ikke gjør det, da. På Glassheim spiller de metal som river ut sjela di, altså. Ganske ålreit Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hm? Skal dere drepe meg? Skal dere drepe Glassheim? Ikke gjør det, da. På Glassheim spiller de metal som river ut sjela di, altså. Ganske ålreit I Dawgtown er alle dawgsa...I Glassheim bor n00bsa, som har mulighet for å bli Dawg! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sier du at Glassheim er bedre enn Dawgtown *skeptisk* Glassheim er Dawgtown. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Tror dere har misforstått hvilket tettsted uttrykket refererer til. Endret 3. april 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tror dere har misforstått hvilket tettsted uttryket refererer til. Trodde det var Lunner jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg