Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir trist mtp. at folk ditcher. Det var påmeldig, og andre har fått nei fordi folk meldte seg på, så dropper dem. Bad! :(

Alle som ditcher mister forresten DAWG-tittelen, dersom grunnen ikke er over snittet god.

Enig. Dette blir som med Lille My og forumtreffet sist..

Lenke til kommentar
Snakket akkurat med Onyx(jobber sammen). Han må jobbe i helgen og må melde avbud. Synd! Kommer kansje innom en liten tur i kveld/morgen og hilser på, da.

Rett før ferien ombestemte en viss person seg for at det skulle bli aktivitet alikevel! Jobb på mandagen samt tirsdagen. Ferien er i boks!

Lenke til kommentar
Snakket akkurat med Onyx(jobber sammen). Han må jobbe i helgen og må melde avbud. Synd! Kommer kansje innom en liten tur i kveld/morgen og hilser på, da.

Rett før ferien ombestemte en viss person seg for at det skulle bli aktivitet alikevel! Jobb på mandagen samt tirsdagen. Ferien er i boks!

Du vil bli savnet :/

Lenke til kommentar

Da er Sky Mansion inntatt av en haug forumtards. Blogginnlegg forventes på Mathias blogg i løpet av noen timer :p

Forøvrig har jeg nettopp møtt bruttern, noe som var en stor opplevelse ;)

Kanin og jeg tok toget sammen, og ble plukket opp i The Dawg-car av MSg, Mimir og Duke. Jeg sverger, jeg kommer aldri til å glemme øyeblikket jeg så den herlige bilen komme tutende inn på P-plassen med apekattrynet til Roy bak rattet!

//Blarcky :cool:

Lenke til kommentar
Da er Sky Mansion inntatt av en haug forumtards. Blogginnlegg forventes på Mathias blogg i løpet av noen timer :p

Forøvrig har jeg nettopp møtt bruttern, noe som var en stor opplevelse ;)

Kanin og jeg tok toget sammen, og ble plukket opp i The Dawg-car av MSg, Mimir og Duke. Jeg sverger, jeg kommer aldri til å glemme øyeblikket jeg så den herlige bilen komme tutende inn på P-plassen med apekattrynet til Roy bak rattet!

//Blarcky :cool:

Haha xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...