Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Takker Jokke for mob nummer Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Blir trist mtp. at folk ditcher. Det var påmeldig, og andre har fått nei fordi folk meldte seg på, så dropper dem. Bad! Alle som ditcher mister forresten DAWG-tittelen, dersom grunnen ikke er over snittet god. Enig. Dette blir som med Lille My og forumtreffet sist.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har altid Dawg tittel.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ...og ettersom planene mine for kvelden nå er å drikke og se på grinefilm, forventer jeg litt bilder/MSN-kontakt med mer eller mindre berusede forumtards. Jeg melder meg frivillig! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) HERLIG! Da snakkes vi. Kos dere masse, folkens - jeg er med dere i ånden! <3 Endret 3. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) da har vi hamstra mat og søt drikke for helga Endret 3. april 2009 av samebror Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Snakket akkurat med Onyx(jobber sammen). Han må jobbe i helgen og må melde avbud. Synd! Kommer kansje innom en liten tur i kveld/morgen og hilser på, da. Rett før ferien ombestemte en viss person seg for at det skulle bli aktivitet alikevel! Jobb på mandagen samt tirsdagen. Ferien er i boks! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Snakket akkurat med Onyx(jobber sammen). Han må jobbe i helgen og må melde avbud. Synd! Kommer kansje innom en liten tur i kveld/morgen og hilser på, da. Rett før ferien ombestemte en viss person seg for at det skulle bli aktivitet alikevel! Jobb på mandagen samt tirsdagen. Ferien er i boks! Du vil bli savnet :/ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skal se hva jeg får til i morra. Dere får kose dere enn så lenge. Har dere jekka pilsen, da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skal se hva jeg får til i morra. Dere får kose dere enn så lenge. Har dere jekka pilsen, da? Høres bra ut, enkelte har jekka den ja...Roy,Duke og Jokke har åpnet en pils. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Da er Sky Mansion inntatt av en haug forumtards. Blogginnlegg forventes på Mathias blogg i løpet av noen timer Forøvrig har jeg nettopp møtt bruttern, noe som var en stor opplevelse Kanin og jeg tok toget sammen, og ble plukket opp i The Dawg-car av MSg, Mimir og Duke. Jeg sverger, jeg kommer aldri til å glemme øyeblikket jeg så den herlige bilen komme tutende inn på P-plassen med apekattrynet til Roy bak rattet! //Blarcky Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Da er Sky Mansion inntatt av en haug forumtards. Blogginnlegg forventes på Mathias blogg i løpet av noen timer Forøvrig har jeg nettopp møtt bruttern, noe som var en stor opplevelse Kanin og jeg tok toget sammen, og ble plukket opp i The Dawg-car av MSg, Mimir og Duke. Jeg sverger, jeg kommer aldri til å glemme øyeblikket jeg så den herlige bilen komme tutende inn på P-plassen med apekattrynet til Roy bak rattet! //Blarcky Haha xD Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 OMG! Skulle hatt med lappis ja! AAAALLE har! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 WK og Kanin = ikke laptop = ikke win = fail! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 OMG! Skulle hatt med lappis ja! AAAALLE har! Du kan sikkert låne min lappis når jeg får min macbook pro =D Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Forumfæst-blogginnlegg kan finnes her! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Forumfæst-blogginnlegg kan finnes her! Jeg trenger konto til den, vi må lage en presentasjon for hver av oss vet du Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Da er vel festen i gang:D ha det gøy alle sammen:) skulle ønske jeg kunne være der..^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg