Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henting i hytt og gevær tror jeg utgår litt. Ingen av oss har overstadig mye penger. KAn høre med Roy når jeg kommer hjem.

Blarcky: Jeg har ikke fått ringt til noen som helst enda, da jeg ikke er ferdig på jobb enda men kamuflere dette i form av "arbeid med å finne teksten på en sang".

Jeg kan blogge på bloggen min fra hele treffet; med bilder og det meste. Det blir bra.

Lenke til kommentar
Whatteh!? Okeei..

Hvor mange er det egentlig som baker kake? egentlig? Vil det ende opp med at jeg må bestille ekstra sete på flyturen hjem? Ett vedsiden av liksom?

Bare Duke og jeg. Min blir selvfølgelig best.

Hva er kriteriene for best kake egentlig?

Sjokolade(mengde)

Og at noe sendes i en plastboks til Oda Jeppesen, Liljekroken 28, 3050 Mjøndalen.

...og ettersom planene mine for kvelden nå er å drikke og se på grinefilm, forventer jeg litt bilder/MSN-kontakt med mer eller mindre berusede forumtards.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Da står det Boarding på skjermen og jeg sparerer til flyet. jeg har også penger å låne/gi sameboe :)

så hvis han kommer seg til oss på noen måte kan jeg betale videre jeg. Hør med Duke i så fall. Vi sjåast om ikke lenge! :D

God tur!

Lenke til kommentar
...og ettersom planene mine for kvelden nå er å drikke og se på grinefilm, forventer jeg litt bilder/MSN-kontakt med mer eller mindre berusede forumtards.

Da må jeg dessverre skuffe deg. Jeg er ikke, og kommer ikke til å være, verken beruset eller tard. Men send msnen din på PM, så kan vi sikkert preike litt utover kvelden :p

Av grinefilm anbefales Ladder 49 btw :)

Lenke til kommentar
Blir trist mtp. at folk ditcher. Det var påmeldig, og andre har fått nei fordi folk meldte seg på, så dropper dem. Bad! :(

Alle som ditcher mister forresten DAWG-tittelen, dersom grunnen ikke er over snittet god.

Jeg ditcher ikke, er bare vanskelig å komme seg frem uten penger! Hadde gått innenfor Buskerud, men ser dårlig ut akkurat nå! Alt kommer ann på hva mamma sier, eller om Bætmæn orker å dra til Hønefoss for å plukke meg opp ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...