KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg er IKKE Bergenser! Faen! Hihi Hvilken type kake er det Kanin? Er den Nam? I'm IN on rappe HB! PS: nei det står ikke "rape" Endret 3. april 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er nam kake. Kan ikke røpe for mye, i tilfelle Duke tittet innom. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Whatteh!? Okeei.. Hvor mange er det egentlig som baker kake? egentlig? Vil det ende opp med at jeg må bestille ekstra sete på flyturen hjem? Ett vedsiden av liksom? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Pøh, kaka mi er enda ikke ferdig.. Ekslusivitet tar lang tid^^ Hvis vi skal rappe HB MÅ vi innom Oslo... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 blablabla Når kommer dere etterpå? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvis det var snakk om rom og greier i kaken kan den bli rimelig god ja Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg tar ikke oppvasken.. Ble alltid meg som måtte det i heimkunnskap, så nå er jeg lei. Jeg kan heller være underholdning for de som lager mat Strip? HB har allerede påtatt seg det oppdraget. Well, siden hun ikke kommer? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Slask! Jeg må jo vise WhiteKnight rundt! Funnet ut om det går buss fra deg til Roa, eller? Evt. når? Etter min reiserute for WhiteKnight, så rekker vi 18.15-bussen fra Gardermoen, og da er vi på Lunner Rådhus ca. 1900 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kanin: Ikke ta imot glass med appelsinjuice og isbiter oppi fra meg. Med hensyn til Chris. Sier ikke mer Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 My bad, The Duke. Hadde glemt det. Ring med når dere er igjennom en lang tunell! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Whatteh!? Okeei.. Hvor mange er det egentlig som baker kake? egentlig? Vil det ende opp med at jeg må bestille ekstra sete på flyturen hjem? Ett vedsiden av liksom? Bare Duke og jeg. Min blir selvfølgelig best. Hva er kriteriene for best kake egentlig? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kriteriene er vel hvilken som blir spist opp først / mest av ^^ Hvor skal jeg handle sprit hen? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Whatteh!? Okeei.. Hvor mange er det egentlig som baker kake? egentlig? Vil det ende opp med at jeg må bestille ekstra sete på flyturen hjem? Ett vedsiden av liksom? Bare Duke og jeg. Min blir selvfølgelig best. Hva er kriteriene for best kake egentlig? Sjokolade(mengde) Endret 3. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg gir en hundrings til de som kan servere meg et øl som er godt! Har til gode å smake det ^^ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg gir en hundrings til de som kan servere meg et øl som er godt! Har til gode å smake det ^^ Jeg tar utfordningen! Gir deg dog ikke 100 kr om du ikke liker den. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Nei, men du kan få ølen tilbake. bare så det er sagt, jeg har smakt ganske mye rart øl ^^ Endret 3. april 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Smakt Newcastle, WhiteKnight? Snakket akkurat med Onyx(jobber sammen). Han må jobbe i helgen og må melde avbud. Synd! Kommer kansje innom en liten tur i kveld/morgen og hilser på, da. Da er vi nede i kun 10 stk.? Endret 3. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg