Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 bl a b l a b l a Man skjønner ivertfall hvem du er i slekt med.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 vi er tards programvare, ikke folk! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Programvare: Ja, du er ganske pen til å være så liten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Programvare: Ja, du er ganske pen til å være så liten. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Helvete. Formen har ikke endret seg i det hele tatt. Jeg gledet meg til treff =( Istedet får jeg en mannevond hals, hoste som gir meg tårer i øya fordi det er så utrolig vondt og forbannet vondt i hodet -.-" Håper derfor på et treff om ikke så lenge, da jeg vil vise meg verdig til dawg-status. *mumle*forbabba luftveisinfeksjon*HOST* Au Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er vel flere andre seriøse som kan passe på lille kaninen din Chris? Og det om dawgstatus så har jeg fryktelig lite lyst å bli dawg, om folk som blarky kan bli det ò_Ó Jeg sender nummeret mitt på PM til deg Duke, og jeg står og venter på deg utenfor ankomsthallen cirkus halv fem (mobilen er seff in flight mode mens jeg er i lufta). Jeg kjenner ingen andre enn Duke og Kanin, så det blir fryktelig kjedelig om Kanin ikke får bli med av en streng, sjalu viktigper Og det skal bli kjekt å bli kjent med dere alle, selv om teite HB ikke får ha det behagelig med å se på meg. (jeg er forresten stolt over postcounten min, som forøvrig betyr uhorvelig lite) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 *snip aaw. Det var dumt. Vi ses på neste treff da? Det er vel flere andre seriøse som kan passe på lille kaninen din Chris? Og det om dawgstatus så har jeg fryktelig lite lyst å bli dawg, om folk som blarky kan bli det ò_Ó Og det skal bli kjekt å bli kjent med dere alle, selv om teite HB ikke får ha det behagelig med å se på meg. <3 Ja herregud Chris, vi skal passe på Tale for deg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kommer ikke HB nekter jeg Kanin33 å dra. Hun får ikke være eneste jenta der. Jeg er seriøs nå. Kommer likevel jeg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 That's the spirit! Gleder meg til å klemme deg! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg baker kake nå. Den blir bedre enn Duke sin. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 *snip aaw. Det var dumt. Vi ses på neste treff da? Kommer om jeg har penger og mulighet^^ Om ikke verden går helt i mot meg og gir meg alskens merkelige sykdommer. Deriblant 12 inntil da ukjente. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det Kanin, Duke, WhiteKnight og meg som skal møte på Oslo etrpå da? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Neeeei? Jeg og Duke drar vel ikke innom Oslo? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Eh, er det bare oss to da, Blarcky? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det meg og Tale da? jaja, jeg kan leve med det har ikke fått med meg før nå at du er fra Bergen WhiteKnight, så dette må jeg si, jeg digger bergensere! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg baker kake nå, men ingen prøvesmaking før treffet! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) HB, jeg ser du lurker i tråden her! Jeg stemmer for at vi drar hjem til HB og røver henne, som de gjorde i gode gamle dager! Edit: WEEY! Post nr 1000 i tråden! Endret 3. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg