Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete. Formen har ikke endret seg i det hele tatt. Jeg gledet meg til treff =(

Istedet får jeg en mannevond hals, hoste som gir meg tårer i øya fordi det er så utrolig vondt og forbannet vondt i hodet -.-"

Håper derfor på et treff om ikke så lenge, da jeg vil vise meg verdig til dawg-status.

*mumle*forbabba luftveisinfeksjon*HOST* Au :mad:

Lenke til kommentar

Det er vel flere andre seriøse som kan passe på lille kaninen din Chris?

Og det om dawgstatus så har jeg fryktelig lite lyst å bli dawg, om folk som blarky kan bli det ò_Ó

Jeg sender nummeret mitt på PM til deg Duke, og jeg står og venter på deg utenfor ankomsthallen cirkus halv fem (mobilen er seff in flight mode mens jeg er i lufta).

Jeg kjenner ingen andre enn Duke og Kanin, så det blir fryktelig kjedelig om Kanin ikke får bli med av en streng, sjalu viktigper :p

Og det skal bli kjekt å bli kjent med dere alle, selv om teite HB ikke får ha det behagelig med å se på meg.

(jeg er forresten stolt over postcounten min, som forøvrig betyr uhorvelig lite)

Lenke til kommentar
*snip

:( aaw. Det var dumt. Vi ses på neste treff da?

:cry:

Det er vel flere andre seriøse som kan passe på lille kaninen din Chris?

Og det om dawgstatus så har jeg fryktelig lite lyst å bli dawg, om folk som blarky kan bli det ò_Ó

Og det skal bli kjekt å bli kjent med dere alle, selv om teite HB ikke får ha det behagelig med å se på meg.

<3

Ja herregud Chris, vi skal passe på Tale for deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...