KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg er SÅ med! Dropper glatt "forumtreff før påskeferien" om det kræsjer med et hos MSg Og det selv om jeg kommer heeelt fra Bergen ^^ Er btw gammel nok til å kjøpe voksenbrus, og kjøper gjerne mer enn jeg klarer å drikke selv. Endret 6. mars 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg er SÅ med! Dropper glatt "forumtreff før påskeferien" om det kræsjer med et hos MSg Og det selv om jeg kommer heeelt fra Bergen ^^ Er btw gammel nok til å kjøpe voksenbrus, og kjøper gjerne mer enn jeg klarer å drikke selv. Fett, fra Bergen til Hadeland.. Cred for det Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 eh. det er jo ikke såå langt! Må få bestemt dato kjapt da, så jeg kan bestille fly/tog for en billig penge:D Og trenger jo ikke hotellrom slik som sist heller = mer penger å bruke på flytende substanser Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 He-hey, hvis det er en av de siste helgene, kan til og med jeg kjøpe til mindreårige. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Oi Oi! Lukter jeg bursdagsfest? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg kan se hva jeg rekker også. Tjener ikke altfor mye og må passe på at pengene strekker til TG. Blir vondt med lite penger der =/ Få bestemt en dato, så kan jeg få sjekket kalenderen min også Og hvis jeg da kan, så trenger jeg en soveplass Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Oi Oi! Lukter jeg bursdagsfest? HVORFOR IKKE. Attende er datoen. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 gurgle! jeg vil jeg vil! hvorfor skal ting koste penger -.- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 gurgle! jeg vil jeg vil! hvorfor skal ting koste penger -.- Vi kan haike til Hadeland! Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 OOoo. blenger du fram låret ditt? ^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Lol! Overkåte lille faen Kan slenge frem låret mitt og^^ Jeg vet det fungerer, for jeg har prøvd det før xD Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Selvfølgelig. Det er da en veletablert forumfact at undertegnede ikke eier moral. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja. Få bestemt en dato MSg! var det 200 kr tur/retur Oslo S? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) @ HB : We know, we know. That's why we love you Endret 6. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja. Få bestemt en dato MSg!var det 200 kr tur/retur Oslo S? Ja, sånn ca. @ HB : We know, we know. That's why we love you I knew it. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Innbilsk er du.. Innbilsk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er det rart? Å være forumjente har sikret meg et liv fullt av bekreftelse. OMG FEMALE?! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Å være forumjente er en fordel, for det er uansett noen som liker deg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 ALLE på forumet liker forumjenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg