Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Brennevin- og fittekake. Du er ikke SANN.

Lol

Du kan selvfølgelig få kysse meg hvis du lover å ikke si ordet "glufse" så jeg hører det.

Lol

Og joa, den som tør får bare ringe. Men hun er skummel og har sikkert gode argumenter. Lærere... :mad:

En gang fikk jeg en vikar i KRL på gråten, siden jeg hadde så gode argumenter for at kristendommen er bullshit, og det var i 9. klasse. Mathias er etter det jeg har forstått en riktig glup fyr, så han kan sikker gjøre det minst like bra mot en småskolelærer :p

OG NATTA, BLARCKY! Du er ikke så verst, sjøl om jeg liker å late som.

Jeg vet ikke hva jeg skal reagere på, første eller andre halvdel :!:

Jeg klarer faen ikke å legge meg jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brennevin- og fittekake. Du er ikke SANN.

Du kan selvfølgelig få kysse meg hvis du lover å ikke si ordet "glufse" så jeg hører det.

Jeg er ufin. Og, ja, jeg kan godt styre glufsepraten. :fun:

*snip*

1. jeg ser tbh ikke orddelingsfeilen? Vgs er stavet feil tho, som du sier :p

2. Smash = Win!

3. "- Dawg out" Jeg måtte bare, skulle sjekke at dere fulgte med

4. "The Dawg" Fair enough

5. Selv jeg vet at man ikke blir Dawg om man ikke kan ordentlig forumsk. Dessuten har jeg litt innflytelse, se hva Mathias har skrevet om min Dawgstatus hos han!

6. Du sa faktisk ikke noe om min progress på Dawgstatus? :angry:

1. Første klasse.

2. Men ikke nødvendigvis Dawgstatus.

3. Og det gjorde vi/jeg.

4. *fnys*

5. ...men han kan da ikke snakke for resten. Ditt personlige forhold til Mathias er noe vi ikke har noe med...eller bryr oss nevneverdig om.

6. Har da ikke sett deg heller. :eww:

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro, at jeg, Mr. Forum, ikke har lest hele tråden? Du er der du alltid har vært. Du gikk ned de gangene du skrøt på deg Dawgstatus du ikke hadde; men opp igjen på andre ting.

Jeg har aldri skrytt på meg Dawgstatus (selv om det står i førsteposten at jeg er generelt dawg :angry:), jeg har skrytt på meg sunn fornuft

Nei, nå legger jeg meg! Godnatt, Dawgs og judasser!

Lenke til kommentar
Ikke bli en sånn kjæreste, da. Det gikk kjempefint med meg forrige gang, jeg hadde det utrolig koselig og blei nesten ikke berørt ufint i det hele tatt.

Prøvde å forklare det til han selv, men han vil ikke høre..

Endret av The Duke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...