Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kos dere med Kanin! Og vær grei, jeg hadde lovet Chris å passe på at dere ikke plukket blomsten hennes. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kos dere med Kanin! Og vær grei, jeg hadde lovet Chris å passe på at dere ikke plukket blomsten hennes. Jeg må, jeg bare må! Er Kanin eneste jenta? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Du føler deg trygg nå? Og ja, det er hun. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Jeg er DYPT skuffet HB Endret 2. april 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er, tro det eller ei, jeg óg. Du får late som jeg er der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Døøøh, ikke gjør det verre. Jeg har sørenmeg furta i hele kveld. Klarte ikke engang nyte maten jeg lagde, og jeg lagde verdens beste fløtegratinerte poteter. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Mathias! Jeg krever at du ringer foreldrene til HB og har sagt at alle har stilt krav om at hun SKAL komme. Du skal også si at dersom litt utdanning er ønskelig, kan du lære henne litt handelsrettede teknikker for bruk i ettersalgsmarkedet for storvolumhandel innen østeuropeisk engroshandel. Roy! I demand that you do exactly the same! Oda! I demand that you come! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg lagde sjokoladekake fordi en viss person her ville ha det.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg lagde sjokoladekake fordi en viss person her ville ha det.. Jeg kan ta den Tror jaggu jeg bøffer Oreoen også.. Man skal se det positive i alt! Selvom det var vanskelig denne gangen... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg lagde sjokoladekake fordi en viss person her ville ha det.. Jeg kan ta den Tror jaggu jeg bøffer Oreoen også.. Man skal se det positive i alt! Selvom det var vanskelig denne gangen... Nehei! Ikke vær positiv! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pøh, jeg er ikke søt, jeg er sur! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg óg, egentlig. Men det gjelder å holde maska! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Den ballen der er hodene deres. Dø smertefullt. Endret 2. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg