Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Når lander flyet ditt i morgen WhitKnight? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Prøv deg, Blarcky. Sjøl om jeg kanskje har glemt judoskillsa, har jeg skarpe negler. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Og jeg har taggete hår, så bare pass deg! Samt jeg kjenner til en del punkter på kroppen som er meget velbrukt innenfor en del kampsporter som omhandler selvforsvar Skal vi gjørmebryte kanskje? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 ...som håret i nakken? Og greit for meg. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nei, jeg er ikke hårsår På fagspråket er det det som kalles Pressure Points, jeg kan demonstrere noen for deg når vi møtes Etter at jeg har vunnet fighten selvfølgelig :!: Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Flyet mitt lander 16:30 Jeg tar ikke med annet enn handbagasje. Du har vel ikke nummeret mitt har du Duke? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) MSg, du får bare sette meg på Judas-lista. Ser ikke ut til at jeg kan komme likevel. Og Duke, det betyr at du må få noen andre til å dra på Polet for deg, jeg er kjempelei for det! Ha det koselig uansett, da. Jeg sier ikke nei takk til fyllesamtaler via telefon/webcam. Endret 2. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) MSg, du får bare sette meg på Judas-lista. Ser ikke ut til at jeg kan komme likevel. Og Duke, det betyr at du må få noen andre til å dra på Polet for deg, jeg er kjempelei for det! Ha det koselig uansett, da. Jeg sier ikke nei takk til fyllesamtaler via telefon/webcam. Det der er det verste jeg i mitt liv har hørt! Jeg som gledet meg sånn til å se deg, bryte med deg og overbevise deg om at jeg er verdig the status of dawg.. Må jeg gjøre dette med Roy nå? Ufint er det. Ufint I tell you! JUDAS! Endret 2. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ble vi enige om hva vi skulle betale for mat? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg veit det, kjære deg. Jeg veit det... Jeg skal konferere med resten av dawgcrewet, sjansene dine er nok ikke så verst, skal du se. Jeg tror forresten du er bedre tjent med å la være å bryte med Roy i fylla. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Flyet mitt lander 16:30Jeg tar ikke med annet enn handbagasje. Du har vel ikke nummeret mitt har du Duke? eh, nei... Jeg veit det, kjære deg. Jeg veit det... Jeg skal konferere med resten av dawgcrewet, sjansene dine er nok ikke så verst, skal du se. Jeg tror forresten du er bedre tjent med å la være å bryte med Roy i fylla. DU HAR Å KOMME OM VI SÅ MÅ DRA Å HENTE DEG MED TVANG!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gjør det. Jeg er mildt sagt grinete nå. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg veit det, kjære deg. Jeg veit det...Jeg skal konferere med resten av dawgcrewet, sjansene dine er nok ikke så verst, skal du se. Jeg tror forresten du er bedre tjent med å la være å bryte med Roy i fylla. DU HAR Å KOMME OM VI SÅ MÅ DRA Å HENTE DEG MED TVANG!! Gjør det. Jeg er mildt sagt grinete nå. Hvor finner vi deg i morgen? Hvorfor får du ikke komme egentlig? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hent meg på Post1. Jeg er fortsatt forvirra, men jeg tror det bunner i at jeg har vært ganske mye borte fra skolen. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hent meg på Post1. Jeg er fortsatt forvirra, men jeg tror det bunner i at jeg har vært ganske mye borte fra skolen. Hvilken post? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kanskje jeg skal sende meg selv som egenemballert post til Lunner... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kanskje jeg skal sende meg selv som egenemballert post til Lunner... Gjør det! Jeg ble i grunn litt nedfor nå.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bwah, ikke snakk... Største nedturen jeg har hatt på lenge. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå blir det jo en rein pølsefest Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 trodde vi skulle ha cheeseburger, taco og pizza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg