Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm..

Folk husker sovepose o.l. hvis de føler de trenger slikt? Det er dyner til alle sengeplasser, og har to eller tre soveposer til utlåns til førstemann som melder sin interesse.

Så.. meld deres interesse..

Jeg går ut i fra at mr. Same lager all mat i helgen, siden han er det nærmeste vi kommer en kokk? Vi ønsker egg (er tross alt snart påske) til frokost lørdag og søndag. Roy vet jeg godt kan stå over egg, ettersom han omtaler det som hønemensen og generelt ikke er noen fan av produktet. Jeg derimot er fan og ønsker dette til frokost lørdag og søndag, helst i form av kokt produkt med løkskall slik at man får gulfarge på egget.

Folk bør også fortelle hva slags pålegg de helst liker, slik at dette kan tas med i beregningene når det kommer til handling. Hadde egentlig tenkt å be alle ta med et påleggslag hver, men siden vi skal samle sammen penger og kjøpe litt felles mat føler jeg det blir feil.

Lenke til kommentar
Mhm..

Folk husker sovepose o.l. hvis de føler de trenger slikt? Det er dyner til alle sengeplasser, og har to eller tre soveposer til utlåns til førstemann som melder sin interesse.

Så.. meld deres interesse..

Jeg går ut i fra at mr. Same lager all mat i helgen, siden han er det nærmeste vi kommer en kokk? Vi ønsker egg (er tross alt snart påske) til frokost lørdag og søndag. Roy vet jeg godt kan stå over egg, ettersom han omtaler det som hønemensen og generelt ikke er noen fan av produktet. Jeg derimot er fan og ønsker dette til frokost lørdag og søndag, helst i form av kokt produkt med løkskall slik at man får gulfarge på egget.

Folk bør også fortelle hva slags pålegg de helst liker, slik at dette kan tas med i beregningene når det kommer til handling. Hadde egentlig tenkt å be alle ta med et påleggslag hver, men siden vi skal samle sammen penger og kjøpe litt felles mat føler jeg det blir feil.

jeg lager mat så lenge jeg slipper å betale for alt, jeg er ganske blakk egentlig :p

Lenke til kommentar

I haz big problem =(

Jeg har fått en kraftig luftveisinfeksjon. Hvilket gjør meg slappere enn verdens mest hengende hengepupp. Og hvis det ikke forsvinner nogenlunde til i morgen, må jeg desverre fjerne forumtreff fra kalenderen min. Jeg skal prøve å bli mest mulig frisk til i morgen, proppe i meg så mange paracet som overhodet mulig. Selvom legen sa max 6 om dagen-.-"

Lenke til kommentar

Ost og skinke er flott. Egg er også flott. Syltetøy er ikke flott; fullt av sukker og andre fæle saker.

Ghraag: dette var triste saker. Du får ha god bedring, så får du holde oss løpende oppdatert på hvordan din allmenmedisinske tilstand utarter seg i løpet av morgendagen.

Samekokk: Skal nok klare å fikse det, men forvent isåfall hyppe request om mat o.l..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...