Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Blarcky: Prøv deg på en facepalm. Dawgstatus forutsetter enstemmig "ja". *lete, lete* satan, jeg har ikke facepalm-bildet på denne pcen! Let me put it this way: etter at du har tatt på håret mitt, vil du gi alt for å få gjøre det igjen! Jeg er ikke overbevist, legomann. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Duke: Njaa, jeg har litt imot mitt eget sørpefyll. Jeg sier - og gjør - så mye dumt. Det er det som er så morsomt med å ikke være sørpe full! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Legomænn..! Fuck, natta. Dette er siste innlegg fra meg i kveld! Ønskes mer chat får dere sende en sms ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Crist.. NATTA! <3 Nattaaaa. Duke: Njaa, jeg har litt imot mitt eget sørpefyll. Jeg sier - og gjør - så mye dumt. Det er det som er så morsomt med å ikke være sørpe full! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 OK, er det sånn nå at HB må være hjemme for å lese bøker istedenfor, eller er det bare noe jeg innbiler meg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Njaa. I hvertfall litt. Jeg failer så kraftig på skolen at mes parents finner det nødvendig å ty til drastiske midler. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Njaa. I hvertfall litt. Jeg failer så kraftig på skolen at mes parents finner det nødvendig å ty til drastiske midler. Og det skal påske verksted hjelpe med Håper de vet at du er 18, ikke 8? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg måtte spørre. Men ja, mamma liker å leke A4 kjernefamilie med kjærest1. Hun er lærer på småskoletrinnet og heftig miljøskada. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Blarcky: Prøv deg på en facepalm. Dawgstatus forutsetter enstemmig "ja". *lete, lete* satan, jeg har ikke facepalm-bildet på denne pcen! Let me put it this way: etter at du har tatt på håret mitt, vil du gi alt for å få gjøre det igjen! Jeg er ikke overbevist, legomann. Selvfølgelig er du ikke det, du har jo ikke tatt på det enda! Jeg måtte spørre. Men ja, mamma liker å leke A4 kjernefamilie med kjærest1. Hun er lærer på småskoletrinnet og heftig miljøskada. Ouch! Jeg fikser ikke når muttern snakker til meg som om jeg er en tolvåring... Du er to år eldre enn meg og har en mutter som driver med det der. Credz for at du overlever det, det hadde ikke jeg gjort - Dawg out! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Duke: Njaa, jeg har litt imot mitt eget sørpefyll. Jeg sier - og gjør - så mye dumt. Det er det som er så morsomt med å ikke være sørpe full! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg måtte spørre. Men ja, mamma liker å leke A4 kjernefamilie med kjærest1. Hun er lærer på småskoletrinnet og heftig miljøskada. Noen gode argumenter for forum party: 1. Du er 18 år, dette betyr at du er myndig og at mordi ikke har noe hun skulle ha sagt når det gjelder ditt liv (med mindre det angår hennes eiendeler eller eiendom da) 2. Du er dawg, og vil bli savnet. 3. Regner med at det er mulig å lese litt i Sky Mansion også. 4. Påske værksted er for små unger! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 4. Påske værksted er for små unger! Word! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Joakim kan bare drite i quote meg på telefonen igjen! Den skal inndras når jeg åpner vinen min. Den er grei! NAAAAAT Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Blarcky: :!: Sleit i dag, altså. Kokte litt over. Tro det eller ei, jeg syns faktisk påskeverksted er koselig! Men jeg ville aldri ha prioritert det foran dawgtreff. Jeg veit ikke helt hva hun tenker, jeg. Men det er vel mer regnet som konsekvens for at jeg er en slask enn at jeg liksom skal få gjort så mye. Endret 1. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg skal endre nick i løpet av fredag natt... Jeg tror det kan bli et spennende utfall Endret 1. april 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Joakim kan bare drite i quote meg på telefonen igjen! Den skal inndras når jeg åpner vinen min. Den er grei! NAAAAAT Døøøh. Og vi venter i spenning, Duke! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Til The Dawg? Nei nå må jeg legge meg gett Natta alle sammen Min godnattsang: (ja, jeg er også miljøskadet, ikke desto mindre er det en fantastisk sang med rå tekst) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og vi venter i spenning, Duke! Endre nick i påvirket tilstand kan bli en spennende opplevelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg