Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du får snakke med min mor, som har bestemt seg for at et asketisk liv uten glede vil være bra for karakterene mine. Men dette er jo bare en koslig hyggetur til et lite hyttelignende hus langt ute på landet, hvor du kan lade opp betteriene! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Tusen takk, det setter jeg pris på! Natta, sov godt. Stars shining bright above you; Night breezes seem to whisper "I love you" Birds singing in the sycamore tree. Dream a little dream of me. Say nighty-night and kiss me; Just hold me tight and tell me you'll miss me. While I'm alone, blue as can be, Dream a little dream of me. Stars fading but I linger on, dear Still craving your kiss. I'm longing to linger till dawn, dear, Just saying this... Sweet dreams till sunbeams find you Sweet dreams that leave all worries behind you. But in your dreams, whatever they be, Dream a little dream of me. Stars fading but I linger on, dear Still craving your kiss. I'm longing to linger till dawn, dear, Just saying this... Sweet dreams till sunbeams find you Sweet dreams that leave all worries far behind you. But in your dreams, whatever they be, Dream a little dream of me. Og ja, Joakim. Prøvde den vinkelen óg. Men akk nei. Rimelig frustrerende, igrunn. Endret 1. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du månemann med dine stråler, Lag en vei Så jeg kan vandre opp til deg - Du månemann Himlens stjerner leker med, Alt er kjærlighet og fred, På den jord hvor vi ser ned Er kjærlighet og fred, Du Månemann! Du månemann Da skal vi leke, Du og jeg I måneskinn på månevei - Du månemann! Du månemann Med dine stråler, Lag en vei, Så kan jeg vandre opp til deg - Du månemann Den fikk jeg live i går. ^^ Natta, og sorry at jeg ikke svarte. Var borte uten tlf ^^ Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du kan jo bare slutte å facepalme da! Facepalm skjer der det skal, og beklageligvis er det litt for ofte med dine upassende, skjønt artige kommentarer Og Duke, jeg lover ingenting. Eller, jeg skal ikke bli overstadig. Men jeg får neppe tid til å verken sove eller spise mye på forhånd, og da blir jeg lettere dust rimelig fort. :!: Du skal selvfølgelig få klem både når vi legger oss og når jeg drar... forutsatt at jeg får ta på håret ditt. Jeg vil og ta på håret ditt. Skjønt, du kan få slippe klem av meg, skjønt jeg setter pris på en. Det er vel snakk om med voks i? Tenkte meg det ja Du skal få klem Mathias, og godnatt til deg Eventuelle andre som vil ta på håret mitt må forhandle seg frem til et betalingsmiddel Hvordan ligger jeg ann til dawgstatus btw? //Blarcky Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Den fikk jeg live i går. ^^Natta, og sorry at jeg ikke svarte. Var borte uten tlf ^^ Ja, bedre live.. Bare vær sånn du. Hadde det hyggelig her uten deg jeg. Snakket lenge med Eirik i telefon mens jeg tok fotbad ^^ Natta. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Med sånne halvkomplimenter stiger du fortsatt i gradene hos meg, i hvertfall! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Innlegget er slettet etter HB's siste kommentar Endret 1. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ...og der sank du til bunnen igjen, gitt! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Det er vel snakk om med voks i? Tenkte meg det ja Du skal få klem Mathias, og godnatt til deg Eventuelle andre som vil ta på håret mitt må forhandle seg frem til et betalingsmiddel Hvordan ligger jeg ann til dawgstatus btw? //Blarcky (Med voks ja, så ikke samebrødrene er de eneste eneggede tvillingene på treffet..) Yay! Gleder meg allerede ^^ Natta Blarcky Hos meg har du alltid hatt dawgstatus. Når det gjelder generell dawgstatus har du litt igjen. Tar du med en stor pose smash eller en stor plate stratos til treffet får du instant dawgstatus! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Farlig lyst på en facepalm nå.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 HB, jeg har ingen dårlige erfaringer med andres sørpefyll. Tut og kjør! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tar du med en stor pose smash eller en stor plate stratos til treffet får du instant dawgstatus! Det er notert, smash = love Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Smash = love. Alle som liker Smash = love. Love = smash. Jeg = trøtt. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Får jeg kjøpe en macbook pro Mathias? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Duke: Njaa, jeg har litt imot mitt eget sørpefyll. Jeg sier - og gjør - så mye dumt. Joakim kan bare drite i quote meg på telefonen igjen! Den skal inndras når jeg åpner vinen min. Blarcky: Prøv deg på en facepalm. Dawgstatus forutsetter enstemmig "ja". Endret 1. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Får jeg kjøpe en macbook pro Mathias? Hmm, kanskje det ja. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvordan er min progress på Dawgstatus? Jeg tipper min gode kake fører til instant dawg! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Blarcky: Prøv deg på en facepalm. Dawgstatus forutsetter enstemmig "ja". *lete, lete* satan, jeg har ikke facepalm-bildet på denne pcen! Let me put it this way: etter at du har tatt på håret mitt, vil du gi alt for å få gjøre det igjen! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Hvordan er min progress på Dawgstatus? In progress.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Let me put it this way: etter at du har tatt på håret mitt, vil du gi alt for å få gjøre det igjen! Can't wait. Jeg vil ha bilde fra når jeg tar på det Crist.. NATTA! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg