Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Roy har gitt meg lov til å bestemme når han har fått nok og å gi ham vann resten av kvelden. Det DER blir interessant. Jeg gleder meg! (Skjønt, Jokke i strømpebukse er noe vi helt klart vil se igjen ^^) Selvfølgelig, men jeg satser på at det ikke trengs så mye overtalelse til. Det ser forresten ut til at jeg må dra hjem på lørdag! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gråstein og flatbrød! *facepalm* Begynner å bli lei av facepalm etter dine kommentarer Oda ^^ Jeg gjentar det jeg har sagt tidligere at vi har med en del unge folk, så å drikke seg totalt sørpe utgår. Roy har gitt meg lov til å bestemme når han har fått nok og å gi ham vann resten av kvelden. Forbeholder meg retten til å gjøre det samme med andre som blir ufine ^^ (Skjønt, Jokke i strømpebukse er noe vi helt klart vil se igjen ^^) Settes pris på, men husk å ha det gøy, jeg vil ikke være partypooper Det ser forresten ut til at jeg må dra hjem på lørdag! Da skal jeg jaggu ha nattaklem før du drar, selv om det er på formiddagen! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg tror jeg skal drikke moderate mengder, har dårlige erfaringer med sørpefylla. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Du kan jo bare slutte å facepalme da! Du skal selvfølgelig få klem både når vi legger oss og når jeg drar... forutsatt at jeg får ta på håret ditt. Og Duke, jeg lover ingenting. Eller, jeg skal ikke bli overstadig. Men jeg får neppe tid til å verken sove eller spise mye på forhånd, og da blir jeg lettere dust rimelig fort. Endret 1. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg vil og ta på håret ditt. Skjønt, du kan få slippe klem av meg, skjønt jeg setter pris på en. Lørdag er en dårlig dag å dra hjem på. Jeje.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tror jeg kommer tidligere enn resten Sky, når er tidligste tidspunkt jeg kan ankomme Sky mansion? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Hmm, det avhenger av når jeg får dratt med opp fra Oslo etter jobb. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lørdag er en dårlig dag å dra hjem på. Jeje.. Det er vel neppe helt frivillig. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg tror det inntil det motsatte er bevist =/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hmm, det avhenger av når jeg får dratt med opp fra Oslo etter jobb. ok...da kommer jeg ikke gry tidlig ihvertfall xD Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Du får snakke med min mor, som har bestemt seg for at et asketisk liv uten glede vil være bra for karakterene mine. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Tror jeg er på Lunner rundt 16 eller noe. Du får snakke med min mor, som har bestemt seg for at et asketisk liv uten glede vil være bra for karakterene mine. Si at dette er bedre enn lesing og at du uansett blir en dårlig asket. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ...det nytter fint lite. Dessverre. Jeg må uansett hjem til kvalitetstid med påskeverksted (!), vafler og sånn. Kunne vært verre, men hei. Hvor ofte er jeg i Dawgtown? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Ikke alt for ofte.. JEG VIL HA PÅSKEVERKSTED! Skal vi lage det på lørdag? :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dere kan bli med hjem til meg, alle sammen. Male påskeegg og lage sånne eggekartonger med karse! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Neh, kan lage det selv her tenkt..! *geipe til judasHB* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dere får ha det koselig, da. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Aww =( Var ikke meningen å være frekk =( Var bare ment som kjærlig og vennskapelig erting <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg hadde tenkt å si noe kult og snappy tilbake, men det ble liksom borte og erstattet av HJERTESMERTE over at dere skal ha det gøy uten meg. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Aww.. Vi skal tenke masse på deg og prøve å ha det litt kjipt til ære for deg <3 Men lakk og sta meg.. Natta, sove godt. Du månemann med dine stråler, Lag en vei Så jeg kan vandre opp til deg - Du månemann Himlens stjerner leker med, Alt er kjærlighet og fred, På den jord hvor vi ser ned Er kjærlighet og fred, Du Månemann! Du månemann Da skal vi leke, Du og jeg I måneskinn på månevei - Du månemann! Du månemann Med dine stråler, Lag en vei, Så kan jeg vandre opp til deg - Du månemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg