MSg Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Joakim og meg selv har miniforumtreff nå ^^ Prøvde å få tak i Roy og, men han er sovakar i dag.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Og jeg syns det med samenavnelapper er en god idé, med mindre Kenneth har lyst å gå rundt i blomsterlua igjen. Da må vi først finne ut hvem som er Kenneth... Dæven, jeg skal til Lunner om 3 dager sammen med en gjeng tards jeg har tilbrakt ca. 3 timer i selskap med (Mathias ca 5 timer, men det visste du vel )! DET har jeg ikke gjort før det! Endret 31. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
MSg Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Osloturen vår var hyggelig da ^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg deler selvfølgelig ut nattaklemmer i hytt og pine. Flott! XD Hvis jeg ikke husker helt feil, så ble man enige om å ta 19.07 toget ? Endret 31. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Es ist korrekt. Skal vi møte 18.45 en plass på Oslo S folkens? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Liek weir? Utenfor polet? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg er 16, så jeg stemmer burger king! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvor mange kommer med 19:07-toget ? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg vet om ihvertfall HB, Kanin, Blarcky og meg selv. Da husker jeg ikke om det er fler.. Edit: Dvs toget som går 19.07 fra Oslo right? Endret 31. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
MSg Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg gleder meg folkens! Jeg kom på at jeg ikke har dekketøy til alle, men papptallerker o.l. fungerer jo fint, gjør det ikke? Hvis ingen har lyst til å kjøpe med fra Ikea eller noe :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 papptalerkner=0 oppvask=WIN Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Mimirkar1 presterte å sovne under Die Hard. Jeg gleder meg også! Passer bra å møte utafor Burger King, ca. kvart på, men jeg er i hvertfall der fra ca. kvart over. Hvis andre føler for å møte tidlig (hint, hint), er det bare å si ifra. Det hadde forresten kanskje vært en fordel å ha telefonnummer til hverandre i tilfelle noen blir forsinka e.l.? Send meg gjerne enn PM. Endret 1. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mimirkar1 presterte å sovne under Die Hard. Jeg gleder meg også! Passer bra å møte utafor Burger King, ca. kvart på, men jeg er i hvertfall der fra ca. kvart over. Hvis andre føler for å møte tidlig (hint, hint), er det bare å si ifra. Det hadde forresten kanskje vært en fordel å telefonnummer til hverandre i tilfelle noen blir forsinka e.l.? Send meg gjerne enn PM. Jeg er nok der i god tid. Tror jeg Jeg skylder deg to gode bursdagsklemmer btw. Det kom jeg på nå. Sene, men samme det ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Og jeg syns det med samenavnelapper er en god idé, med mindre Kenneth har lyst å gå rundt i blomsterlua igjen. Da må vi først finne ut hvem som er Kenneth... Dæven, jeg skal til Lunner om 3 dager sammen med en gjeng tards jeg har tilbrakt ca. 3 timer i selskap med (Mathias ca 5 timer, men det visste du vel )! DET har jeg ikke gjort før det! Han må selvsagt dra på seg lua i god tid før han dukker opp @ Sky mansion. Og hei, det gikk bra med meg forrige gang! ...og Ghraag: Don't you worry. Jeg er en jævel på å samle inn klemmer. Endret 1. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 How nice x) Du får minne meg på det da. Hvis jeg glemmer det that is. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva slags kake liker folk best? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Liker marsipansjokoladekake jeg ^^ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva slags kake liker folk best? OH NO YOU DIDNT! Jeg vinner btw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg