Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg syns det med samenavnelapper er en god idé, med mindre Kenneth har lyst å gå rundt i blomsterlua igjen.

Da må vi først finne ut hvem som er Kenneth... ;)

Dæven, jeg skal til Lunner om 3 dager sammen med en gjeng tards jeg har tilbrakt ca. 3 timer i selskap med :p (Mathias ca 5 timer, men det visste du vel :) )! DET har jeg ikke gjort før det!

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar

Mimirkar1 presterte å sovne under Die Hard.

Jeg gleder meg også! Passer bra å møte utafor Burger King, ca. kvart på, men jeg er i hvertfall der fra ca. kvart over. Hvis andre føler for å møte tidlig (hint, hint), er det bare å si ifra.

Det hadde forresten kanskje vært en fordel å ha telefonnummer til hverandre i tilfelle noen blir forsinka e.l.? Send meg gjerne enn PM.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Mimirkar1 presterte å sovne under Die Hard.

Jeg gleder meg også! Passer bra å møte utafor Burger King, ca. kvart på, men jeg er i hvertfall der fra ca. kvart over. Hvis andre føler for å møte tidlig (hint, hint), er det bare å si ifra.

Det hadde forresten kanskje vært en fordel å telefonnummer til hverandre i tilfelle noen blir forsinka e.l.? Send meg gjerne enn PM.

Jeg er nok der i god tid. Tror jeg :)

Jeg skylder deg to gode bursdagsklemmer btw. Det kom jeg på nå.

Sene, men samme det ^^

Lenke til kommentar
Og jeg syns det med samenavnelapper er en god idé, med mindre Kenneth har lyst å gå rundt i blomsterlua igjen.

Da må vi først finne ut hvem som er Kenneth... ;)

Dæven, jeg skal til Lunner om 3 dager sammen med en gjeng tards jeg har tilbrakt ca. 3 timer i selskap med :p (Mathias ca 5 timer, men det visste du vel :) )! DET har jeg ikke gjort før det!

Han må selvsagt dra på seg lua i god tid før han dukker opp @ Sky mansion.

Og hei, det gikk bra med meg forrige gang!

...og Ghraag: Don't you worry. Jeg er en jævel på å samle inn klemmer.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...