Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feil, feil, feil. Vi ble enige om at disse pakkene skulle bli liggende igjen hos deg fordi de ikke skulle bli spist opp. Dette viser bare at du har null respekt for meg, og det som kommer ut av min munn.

Det er også feil. Ja, vi ble enige om det, men HB, som er juridisk eier av disse bestemmer selv over disse og har siste ord i hva som skjer med disse. Om hun godkjenner bortgiving av en pakke eller to er en sak mellom henne og den hun godkjenner dette til.

Blarcky, ja ja.. Skal lage ekstra god frokost til deg <3

Lenke til kommentar

Føler desverre at brann ikke er fullgodt nok i forbindelse med ubuden ankomst til Sky Mansion. Jeg er fan av lut og kaldt vann samt steining ved sharialov.

Fant forresten ut at jeg har alt for lite sofaplass til alle.. Så noen får sitte på gulvet, og så får vi stable i høyden med resten ^^

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest gjennom hele tråden på nytt og gleder meg enda mer til helga. Blir artig!

Må prøve å få gravd fram en sovepose i morra/seinere i dag òg. Og skrive pakkeliste, ikke minst (ja, jeg er litt manisk).

Slenger forresten på litt smisk sånn at vi er sikra en god mottakelse på fredag.

Aleksander Ɛ> sier:

*mhm

*Gleder meg til å møte deg, Hadedawgsa og..

*ja

Oda sier:

*Jaa. Du kommer til å elske dem i sitt naturlige habitat

*Roy blir virkelig full, fæl og freidig

Aleksander Ɛ> sier:

*Haha

*Jeg har mye å diskutere med Joakim

Oda sier:

*Joakim er ordentlig koselig!

Aleksander Ɛ> sier:

*Ja

Edit: Fylleleif ...og -formuleringer