Kverulantus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 xD Husker det svaret. Husker ikke hvilken sammenheng tho. "mulig vi kline vilt. hvem vet?" xD Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Feil, feil, feil. Vi ble enige om at disse pakkene skulle bli liggende igjen hos deg fordi de ikke skulle bli spist opp. Dette viser bare at du har null respekt for meg, og det som kommer ut av min munn. Det er også feil. Ja, vi ble enige om det, men HB, som er juridisk eier av disse bestemmer selv over disse og har siste ord i hva som skjer med disse. Om hun godkjenner bortgiving av en pakke eller to er en sak mellom henne og den hun godkjenner dette til. Blarcky, ja ja.. Skal lage ekstra god frokost til deg <3 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 er det mulig å ta med ei venninne av meg? ^^ Nei. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Ingen utenforstående har adgang. Personer som ikke står på gjestelisten blir banket og dyppet i lut og kaldt vann ved inngangsdøren. Vedkommende vil bli bortvist med stein og knuste flasker. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Føler desverre at brann ikke er fullgodt nok i forbindelse med ubuden ankomst til Sky Mansion. Jeg er fan av lut og kaldt vann samt steining ved sharialov. Fant forresten ut at jeg har alt for lite sofaplass til alle.. Så noen får sitte på gulvet, og så får vi stable i høyden med resten ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sofaplass er null problem. Jeg er så grov at jeg kan ha en pers på hvert lår. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 OMG I LOL'D har aldri vært med på en samling av tynnere mennesker noen gang Ikke ta det personelig Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg kan ta med en ekstra stol. Kanskje to. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hadde vært kjekt det, kanskje. Kristiansand er flott forresten! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 OMG I LOL'D har aldri vært med på en samling av tynnere mennesker noen gang Nettopp. Jeg var funneh. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Nå har jeg lest gjennom hele tråden på nytt og gleder meg enda mer til helga. Blir artig! Må prøve å få gravd fram en sovepose i morra/seinere i dag òg. Og skrive pakkeliste, ikke minst (ja, jeg er litt manisk). Slenger forresten på litt smisk sånn at vi er sikra en god mottakelse på fredag. Aleksander Ɛ> sier: *mhm *Gleder meg til å møte deg, Hadedawgsa og.. *ja Oda sier: *Jaa. Du kommer til å elske dem i sitt naturlige habitat *Roy blir virkelig full, fæl og freidig Aleksander Ɛ> sier: *Haha *Jeg har mye å diskutere med Joakim Oda sier: *Joakim er ordentlig koselig! Aleksander Ɛ> sier: *Ja Edit: Fylleleif ...og -formuleringer Endret 29. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er det bare jeg som har lagd meg en nellikappelsin? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Vel..jeg pakket det nok litt inn. Alle som har vært på Hadeland vet at våre nellikappelsiner er tomme ølbokser med infiserte sprøytespisser. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hahaha! Du kommer til å skremme bort folk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nei, nei, nei. Det her er jo bare kos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg