Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Faen assa folkens. jeg har dritt lyst til å komme. Bare å snøre sekken det. Joda. hvis det er skispor fra Lyngdal til Hadeland så kommer jeg.. Cast en spell på en sopelime ellernoe. Må gå litt fortere. Jeg syns du skal komme. Starte Brunostkameratene med meg og Mimir. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vi kan da fortsatt starte Brunostkameratene, men det får bli over intrawebben. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sukk. Greit da. Men jeg syns fortsatt du bør komme. Mimir er på vei til å gi deg dawgstatus, men trenger nok bittelitt mer overbevisning. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Folk som ikke kommer til Sky Mansion får desverre ikke dawgstatus.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er ikke dermed sagt at de som kommer automatisk blir tildelt dawgstatus. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Folk som ikke kommer til Sky Mansion får desverre ikke dawgstatus.. Får jeg? *kaste kanel på* Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er en avgjørelse som tas i fellesskap uten den aktuelle personen. Dette er ikke noe som kan avgjøres av én person. Alle nåværende dawgs har veto. Vi er nå, etter hva jeg har forstått, fem dawgs. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hoppende Bryster (Oda-dawg) Onyx (Qazim-dawg) MSg (Mathias-dawg) LueDotten (Joakim-dawg) Mimir (Roy-dawg) Andre brukere har vært oppe til vurdering, men ingen har nådd helt opp. Endret 24. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det morsomste er jo når du bare setter -dawg inn halvveis i navnet. Odawg (eventuelt O-Dawg om du vil være helt gangsta) Qazdawg Ma... Nei. Mathias-dawg. Det må bare bli sånn. Joadawg Roy-dawg. Du og Mathias bare MÅ være spesielle, hva? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spesielle, ja? Skulle jeg mene. En morsommere liste er sendt på PM til MSg en gang i tiden. Skal se om jeg får gravd den frem en dag. Det var såpass at jeg lo av meg selv. Der er det også andre med, som ikke er dawgs, så jeg vet ikke om den skal få se dagens lys. Men legger meg nå jeg. Slit1 & trøtt. God natt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da håper jeg på en PM en dag. Høres morsomt ut. Natta, sov godt! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Blarcky <-- generelt dawg, derfor kursiv! Hoppende Bryster (Oda-dawg)Onyx (Qazim-dawg) MSg (Mathias-dawg) LueDotten (Joakim-dawg) Mimir (Roy-dawg) Andre brukere har vært oppe til vurdering, men ingen har nådd helt opp. ?? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Etter min reiserute for WhiteKnight, så rekker vi 18.15-bussen fra Gardermoen, og da er vi på Lunner Rådhus ca. 1900 Flotte boller! Da kan jeg plukke dere opp Lunner Rådhus ca. 1900 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hoppende Bryster (Oda-dawg)Onyx (Qazim-dawg) MSg (Mathias-dawg) LueDotten (Joakim-dawg) Mimir (Roy-dawg) Andre brukere har vært oppe til vurdering, men ingen har nådd helt opp. Hvor i all verden ble det av jeg som ble uttalt som dawg og maskin sist Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hoppende Bryster (Oda-dawg)Onyx (Qazim-dawg) MSg (Mathias-dawg) LueDotten (Joakim-dawg) Mimir (Roy-dawg) Andre brukere har vært oppe til vurdering, men ingen har nådd helt opp. Fuck deg jeg er Dawg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg