Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kanin33 er faktisk jente...Hvis ikke er Chris gått saftig på trynet :!: Vel...har fått intrykk av at han liker begge deler. Og nå som du påpeker at hun er jente må vi jo skjenke henne og utnytte henne på det groveste. Vi er jo tross alt fra Hæædelænd. haha Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Beklager Tale, dette var ikke meningen... Men fornøyelig var det allikevel Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Haha, jeg skal holde meg forholdsvis edru. Drikker ikke når Roy drikker ^^ Har forresten funnet en mini-Blarcky!! Skal ta bilder og legge ut i løpet av kvelden. Forventer du bruker det som ny avatar Blarcky. Hvilke valg var det som var for noen sider siden? Kan dere ikke ramse opp på nytt, så tar vi en avstemning pr. pm om litt? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har forresten funnet en mini-Blarcky!! Skal ta bilder og legge ut i løpet av kvelden. Forventer du bruker det som ny avatar Blarcky. Å dæven! Hvilke valg var det som var for noen sider siden? Kan dere ikke ramse opp på nytt, så tar vi en avstemning pr. pm om litt? vi har vel en flott meny til nå:Pappeske-pizza Taco Cheezeburger Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 taco, pappeske pizza og cheezeburger en tre dagers middagsmeny Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Meny forslag: Frokost på Lørdag (og eventuelt Søndag): Brødmat eventuelt østesmørbrød stekt i stekovn. Middag: Taco på Lørdag, Pølser på Søndag Kvelds: Brødmat og kanskje no potetgull med dip. Synes dette er greit. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Å dæven! Dæven er rette ordet ja! Skal lage en billedserie med mini-deg rundt om i verden hadde jeg tenkt. Kan bli festelig. Mimir og LueDotten lo godt når de så den, så den er lik.. Belive you me! Menyen der ser bra ut den. Pølser aka wiener? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Pølser aka wiener? For å sitere Radioresepsjonen: "Er det lov å si?". Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Her er det lov å si wiener. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) [Dæven er rette ordet ja! Skal lage en billedserie med mini-deg rundt om i verden hadde jeg tenkt. Kan bli festelig. Bra, det er begynnelsen på et verdensherredømme ledet av Blarcky, the one and only! Hvis du googler Blarcky, er ALLE treffene meg Edit: bortsett fra en tydeligvis.. Det er en jævel på Youtube som har stjålet nicket mitt! Endret 22. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 vi har penger nok til å kjøpe en pakke grill,wiener og oste så burde det være no for en hver smak der Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 MSg: Sånn humor har vi her på forumet. Det er min humor. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg liker det Blarcky! Har vi blitt enige om hvor mye matpenger vi pooler sammen? Det er min humor også. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 vi tar 100-200, folk betaler det de har penger til Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 vi tar 100-200, folk betaler det de har penger til Er knapper og sysaker god nok betaling? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 jeg må passe på å spise mye før treffet... Jeg har en tendens til å bli helt fortapt hvis jeg er sulten når jeg begynner å drikke. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Okay. Jeg samler inn penger når folk kommer, så handler vi inn litt utpå. Mellom 100-200 er greit. Er knapper og sysaker god nok betaling? For å sitere min mor: nei. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg liker det Blarcky! Bra. Du skal få være min venstre hånd. Mimir skal få være min venstre lilletå vi tar 100-200, folk betaler det de har penger til Er knapper og sysaker god nok betaling? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 jeg må passe på å spise mye før treffet... Jeg har en tendens til å bli helt fortapt hvis jeg er sulten når jeg begynner å drikke. Jasså? Da er det bare å spise masse da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg