Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Kanin33 er faktisk jente...

Hvis ikke er Chris gått saftig på trynet :ph34r:

:!:

Vel...har fått intrykk av at han liker begge deler. Og nå som du påpeker at hun er jente må vi jo skjenke henne og utnytte henne på det groveste. Vi er jo tross alt fra Hæædelænd.

haha :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg skal holde meg forholdsvis edru. Drikker ikke når Roy drikker ^^

Har forresten funnet en mini-Blarcky!! :ph34r: Skal ta bilder og legge ut i løpet av kvelden. Forventer du bruker det som ny avatar Blarcky.

Hvilke valg var det som var for noen sider siden? Kan dere ikke ramse opp på nytt, så tar vi en avstemning pr. pm om litt?

Lenke til kommentar
Har forresten funnet en mini-Blarcky!! :ph34r: Skal ta bilder og legge ut i løpet av kvelden. Forventer du bruker det som ny avatar Blarcky.

Å dæven!

Hvilke valg var det som var for noen sider siden? Kan dere ikke ramse opp på nytt, så tar vi en avstemning pr. pm om litt?

vi har vel en flott meny til nå:

Pappeske-pizza

Taco

Cheezeburger

:thumbup:

Lenke til kommentar
Å dæven!

Dæven er rette ordet ja! Skal lage en billedserie med mini-deg rundt om i verden hadde jeg tenkt. Kan bli festelig.

Mimir og LueDotten lo godt når de så den, så den er lik.. Belive you me!

Menyen der ser bra ut den. Pølser aka wiener?

Lenke til kommentar
[Dæven er rette ordet ja! Skal lage en billedserie med mini-deg rundt om i verden hadde jeg tenkt. Kan bli festelig.

Bra, det er begynnelsen på et verdensherredømme ledet av Blarcky, the one and only!

Hvis du googler Blarcky, er ALLE treffene meg :D

Edit: bortsett fra en tydeligvis..

Det er en jævel på Youtube som har stjålet nicket mitt!

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...