Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke altfor lenge igjen nå :innocent:

Gleder meg til å møte noen av forumbrukerene :D

Første gangen eller?

Har bare møtt MSg og Mimir jeg "/ Skulle gjerne vært på dette forumtreffet men siden det blir drikking (som jeg mistenker) orker jeg ikke :blush:

Lenke til kommentar

Første gangen eller?

Har bare møtt MSg og Mimir jeg "/ Skulle gjerne vært på dette forumtreffet men siden det blir drikking (som jeg mistenker) orker jeg ikke :blush:

Tror vi neppe drikker oss kanon :p

Lenke til kommentar

Første gangen eller?

:cry:

Tror vi neppe drikker oss kanon :p

:ermm:

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Skymansion har sikkert en stang en eller annen plass

Jeg har faktisk stang som kan festes i gulvet og taket og den er til og med flyttbar.

Les dude, hun sa den var opptatt, og jeg har allerede skrevet at jeg okkuperer sofaen i peisestua :D

Bare min del av sengen min er opptatt.. Er fortsatt plass til to til. Ida og Brahim/Kris har begge sovet der samtidig, så den rommer fint tre. Men du har fortsatt peisestuasofaen Blarcky ^^

Ang drikking: Ja, det blir sikkert litt drikking. Men vi må ta hensyn til at vi har to stykk på 16 som kommer, og derfor må dere begrense drikkingen. Å drikke seg kanonsørpe utgår, men å bli litt på en snurr går sikkert bra.

Ang mat: Taco er flott. Men bør kanskje fikse no brødmat og slikt også..?

Ang lengden på treffet: Hvor lenge har folk tenkt å være? Utpå søndagen en gang? Da trengs det jo mat på søndagen også.

Ang soveplasser. Det er bare noen plasser som er tinget allerede. Så det er fortsatt flere plasser å sove. Har oppdatert førsteposten med hvem som har tingen hvilken plass. (med forbehold om tvangsendring ved usømmelig/mangel på usømmelig oppførsel).

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...