KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg bare håper jeg klarer å finne frem jeg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Man burde klare å finne frem til Roa, og da er man så godt som fremme. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg gleder også deg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Oralt? Endret 19. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg gleder også deg. Ja det gjør du Oralt? seff Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er ikke altfor lenge igjen nå Gleder meg til å møte noen av forumbrukerene Første gangen eller? Har bare møtt MSg og Mimir jeg "/ Skulle gjerne vært på dette forumtreffet men siden det blir drikking (som jeg mistenker) orker jeg ikke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er ikke altfor lenge igjen nå Gleder meg til å møte noen av forumbrukerene Første gangen eller? Har bare møtt MSg og Mimir jeg "/ Skulle gjerne vært på dette forumtreffet men siden det blir drikking (som jeg mistenker) orker jeg ikke Tror vi neppe drikker oss kanon Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Er ikke altfor lenge igjen nå Gleder meg til å møte noen av forumbrukerene Første gangen eller? Har bare møtt MSg og Mimir jeg "/ Skulle gjerne vært på dette forumtreffet men siden det blir drikking (som jeg mistenker) orker jeg ikke Tror vi neppe drikker oss kanon Endret 19. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tror vi neppe drikker oss kanon Epic fail. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Eller enkelte drikker seg sikkert kanon, men enktelte vil nok være mer brisen enn full! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vel; jeg kjører nok samme oppskriften som forrige gang. Oppskriften på suksess! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vel; jeg kjører nok samme oppskriften som forrige gang. Oppskriften på suksess! Masse øl og legge deg etter HB? Funket jo sist gang, bortsett fra at du våknet opp med en annen t-skjorte! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, den t-skjorten var ikke noe særlig stas. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg har våknet opp fullt påkledd, inkl sko, men uten bokser(eller truse om du vil). DET er skummelt! Endret 19. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg vet hva som skjedde, Mimir og Luedotten møttes i søvne der Mimir tok av bokseren til Luedotten og dro på seg random t-skjorte før begge gikk å la seg igjen Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Skymansion har sikkert en stang en eller annen plass Jeg har faktisk stang som kan festes i gulvet og taket og den er til og med flyttbar. Les dude, hun sa den var opptatt, og jeg har allerede skrevet at jeg okkuperer sofaen i peisestua Bare min del av sengen min er opptatt.. Er fortsatt plass til to til. Ida og Brahim/Kris har begge sovet der samtidig, så den rommer fint tre. Men du har fortsatt peisestuasofaen Blarcky ^^ Ang drikking: Ja, det blir sikkert litt drikking. Men vi må ta hensyn til at vi har to stykk på 16 som kommer, og derfor må dere begrense drikkingen. Å drikke seg kanonsørpe utgår, men å bli litt på en snurr går sikkert bra. Ang mat: Taco er flott. Men bør kanskje fikse no brødmat og slikt også..? Ang lengden på treffet: Hvor lenge har folk tenkt å være? Utpå søndagen en gang? Da trengs det jo mat på søndagen også. Ang soveplasser. Det er bare noen plasser som er tinget allerede. Så det er fortsatt flere plasser å sove. Har oppdatert førsteposten med hvem som har tingen hvilken plass. (med forbehold om tvangsendring ved usømmelig/mangel på usømmelig oppførsel). Endret 19. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg kan ta en del av senga di, men ikke no homogreier altså! o_O Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg hadde egentlig ikke tenkt å tinge på noen soveplass.. bare finne meg en når jeg er der. Jeg tipper slikt ordner seg selv ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg