Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Lunner er jo langt unna Oslo da, litt kjipt å dra så langt ut av byen... Bedre å ta en forumfest hos noen i Oslo? nedstemt for lenge siden Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noen kan jo arrangere i Oslo også, så får flere dra på fest! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Lunner er jo langt unna Oslo da, litt kjipt å dra så langt ut av byen... Bedre å ta en forumfest hos noen i Oslo? *Se styggt på * Da får du ha egen fest, for vi SKAL være i dawgtown hos MSg! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Luepus var heit i strømpebukse. Men ja, jeg er med når som helst. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg må ha skremmende lite for å ikle meg HB. *humre* Og du kaller meg ufin. Jeg støtter ikke den "feie for sin egen dør"-filosofien. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Lunner er jo langt unna Oslo da, litt kjipt å dra så langt ut av byen... Bedre å ta en forumfest hos noen i Oslo? Gjør som du vil, dette er festen for dem som ønsker å dra til Lunner. Spørsmålet her var ikke "forumfest hos random". Det var snakk om "forumfest hos MSg". Intet mer, intet mindre. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 FINN EN DATO DA FOLKENSS!!!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Poll må settes opp, ta de 4 neste lørdagene viss ingen vil en fredag da Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Blarcky: du skal være med, om du vil eller ikke. Kan til og med gå så langt å si at jeg kan bære deg inn og ut av toget.. DU kjinner mej! Wee! Endret 5. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) KN: Vi tar det på Dawgday. Endret 5. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Hmm, jeg må se litt ann kalenderen min, og det er en liten sjanse for at vi ikke får til noe før etter TG grunnet helgejobbing med lysjobber o.l. Men skal sjekke ut det og komme tilbake til dere med nærmere info ang. dette så fort jeg vet noe mer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Luepus var heit i strømpebukse. Men ja, jeg er med når som helst. Skummelt lik deg Onyx Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Wee! Du er med du!? Jeg kommer til Oslo og bærer om ønskelig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jammen jeg vil! *tigge etter tog bilett penger* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Luepus var heit i strømpebukse. Men ja, jeg er med når som helst. Skummelt lik deg Onyx Njaa. Kanskje første gang jeg så på bildet, men ikke nå lenger. Endret 5. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 *pic* Skummelt lik deg Onyx Episk! :!: Petter: Du er jo selvskreven. Eks-Hadlending. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Helgene før TG som passer for meg er: 13.-15. mars (neste uke..) 28.-29. mars (da bare fra lørdag til søndag) 3.-5. april (helgen før TG) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 *pic* Skummelt lik deg Onyx Episk! :!: Petter: Du er jo selvskreven. Eks-Hadlending. Du betaler? hvis jeg ikke kommer SKAL jeg ha hele greia på live stream! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Helgene før TG som passer for meg er: 13.-15. mars (neste uke..) 28.-29. mars (da bare fra lørdag til søndag) 3.-5. april (helgen før TG) De to siste der virker greie ihvertfall ^^, Endret 5. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Helgene før TG som passer for meg er: 13.-15. mars (neste uke..) 28.-29. mars (da bare fra lørdag til søndag) 3.-5. april (helgen før TG) hvor høyt skriker barskapet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg