Kverulantus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kommer hvis jeg blir sponset med tur og drikke og alt ^-^ Neida. Men en nær venn bestemte seg for at akkuratt DEN helga var den perfekte helga å fylle atten i Heh, skulle hatt mer penger i så fall Jeg er faktisk så teit at jeg kunne funnet på å sponse med slikt XD Jeg er ofte fryktelig gavmild -.-" Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Heh, skulle hatt mer penger i så fall Jeg er faktisk så teit at jeg kunne funnet på å sponse med slikt XD Jeg er ofte fryktelig gavmild -.-" Jeg og .___. Spørr folk om de kan låne penger sier jeg: "LÅNE?! Du kan få døm^-^!" Og da ender jeg altså opp i en slik blakk situasjon. I tillegg har jeg nettopp bestemt mefg for å dra på Slottfjell Festivalen.. Så hvis noen skal dit skal vi møtes der i stedet^-^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Dette blir en fet gjeng gleder meg til å se Roy igjen jeg, så jeg kan få ledd like hardt som siste forumtreff ^^ Gleder du deg ikke til å se meg igjen da? =( Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Blarcky: kan snakke med foreldrene dine hvis det hjelper? ^^ Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dette blir en fet gjeng gleder meg til å se Roy igjen jeg, så jeg kan få ledd like hardt som siste forumtreff ^^ Gleder du deg ikke til å se meg igjen da? =( Joda joda, selvfølgelig Er meget takknemlig for at jeg får slik behandling som jeg gjør også Blarcky: kan snakke med foreldrene dine hvis det hjelper? ^^ Kjempeide! Sender deg mailaddresse på PM Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Regner med at det blir tur på meg og hvis det er plass nok så klart. Så skriv meg opp hvis det skulle være plass. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Æ KJÆM, Æ KJÆM. Du Kjinner mei! Mulig vi kline villt? Endret 10. mars 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Æ KJÆM, Æ KJÆM. Du Kjinner mei! Mulig vi kline villt? Bare hvis du har rullestol. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Merker jeg gleder meg ^^, Var kos sist så Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Var kos sist så Bokstavlig talt! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lawls, jeg gleder meg jeg og Ettersom jeg ikke fikk vært på siste -.-" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Kan de som står på listen melde fra om de kan eller ikke? Jeg kommer! Edit: senga på gjesterommet høres bra ut, kommer ann på hvem andre som planlegger å sove der. *kremt* Dobbeltsenga har Hoppende Bryster og Mimir tinget på (skeptisk til den) Jeg er snill. Lover. jeg SKAL ligge på noe mykt Sånn som broren din forrige gang? Roy har delvis lovet å oppføre seg (tror jeg..?). Jeg er snill. Lover. gleder meg til å se Roy igjen jeg, så jeg kan få ledd like hardt som siste forumtreff ^^ That's the spirit! Kan komme på et par stk. som ikke likte meg like godt. Vel..én stk. i hvert fall. Men ser ikke ut som om han kommer. Endret 10. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er snill. Lover. Party @ Dawg Mansion. Gleder meg som en unge. Jeg skal bli full, fæl og freidig. The 3 F's. :!: Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det blitt spikret at det blir 3 til 5 april? Såpass spikret at jeg kan bestille fly? ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det blitt spikret at det blir 3 til 5 april? Såpass spikret at jeg kan bestille fly? ^^ Yes Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da var det gjort. Lander 1630, så da rekker jeg nok polet på Oslo S Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har mulighet til å komme hvis det skulle bli plass. Vet det 100% sikkert. Så hvis noen finner ut at de ikke skal tar jeg gjerne plassen dems. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Siden Mimir kom med et forslag om Gølf, så regner jeg med at han henter meg på Maura! MSg: I demand you to bold my name! Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det fortsatt dårlig plass eller? Kunne vært gøyalt å snike seg på -Grendel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg