Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Den er god. Da får Sameboe sofaen på rommet mitt. Haha, joa. Med tanke på at Roy har dame, så skal jeg ta bilder og sende dama hans. Wewt! Jeg er litt sent ute når det gjelder reserveringer ser jeg. Tror nok jeg bare sover der jeg sovner. Kansje jeg drar en sameboe? Oh, why the hell not? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg er litt sent ute når det gjelder reserveringer ser jeg. Tror nok jeg bare sover der jeg sovner. Kansje jeg drar en sameboe? Jeg bare la meg å sove der jeg var jeg, stress å lete etter soveplass. Er jo en mulighet at enkelte som kommer kan ta med seg en slik madrass man blåser opp ^^, jeg SKAL ligge på noe mykt Ligg på sofaen i stua da vel Oo Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Roy har delvis lovet å oppføre seg (tror jeg..?). Joakim tas med glede imot som anstand. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Roy har delvis lovet å oppføre seg (tror jeg..?). Joakim tas med glede imot som anstand. den plassen var egentlig min, men du kasta meg ut Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg er litt sent ute når det gjelder reserveringer ser jeg. Tror nok jeg bare sover der jeg sovner. Kansje jeg drar en sameboe? Jeg bare la meg å sove der jeg var jeg, stress å lete etter soveplass. Du innrømmer det! Endelig! Roy har delvis lovet å oppføre seg (tror jeg..?). Party @ Dawg Mansion. Gleder meg som en unge. Jeg skal bli full, fæl og freidig. The 3 F's. Endret 9. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg er litt sent ute når det gjelder reserveringer ser jeg. Tror nok jeg bare sover der jeg sovner. Kansje jeg drar en sameboe? Jeg bare la meg å sove der jeg var jeg, stress å lete etter soveplass. Du innrømmer det! Endelig! At jeg la meg på sofaen Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Tror det var snakk om puppene til Hoppende Bryster. Men, vi finner nok plasser til alle. Har notert de som er booket alt. Endret 9. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kommer! Men du står ikke på påmeldtlisten =/ Enda ^^ Har skrevet at jeg vil komme mange ganger, men dere har visst ikke fått det med dere Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du har fått med meg MSg? Jeg vil også ha et mykt sted å ligge Finner jeg ikke det bruker jeg jakka mi XD Selv om det ikke er verdens tykkeste jakke. Ikke er den spesielt stor heller Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kommer! Men du står ikke på påmeldtlisten =/ Enda ^^ Har skrevet at jeg vil komme mange ganger, men dere har visst ikke fått det med dere Ble jo plass til deg når Guttersnipe sto over ^^, Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ble jo plass til deg når Guttersnipe sto over ^^, Yay Da trenger jeg ikke bli emo likevel Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ble jo plass til deg når Guttersnipe sto over ^^, Yay Da trenger jeg ikke bli emo likevel LOL Yay! Dette blir en fet gjeng gleder meg til å se Roy igjen jeg, så jeg kan få ledd like hardt som siste forumtreff ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kan ikke Nooooooooooooooooooooooo! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kan ikke Kommer du hvis jeg masserer deg? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 3. til 5. april går knæsj for meg Sjåast! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kommer hvis jeg blir sponset med tur og drikke og alt ^-^ Neida. Men en nær venn bestemte seg for at akkuratt DEN helga var den perfekte helga å fylle atten i Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kommer hvis jeg blir sponset med tur og drikke og alt ^-^ Neida. Men en nær venn bestemte seg for at akkuratt DEN helga var den perfekte helga å fylle atten i Ta henne med vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg