Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Han var en smule skeptisk, men jeg går ut i fra at jeg kan Han må jo selvfølgelig diskutere litt med mor først... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 "Æ HAR SJØL" Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Bes om at sitatet anonymiseres Check it now <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bes om at sitatet anonymiseres Check it now <3 lol Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Han var en smule skeptisk, men jeg går ut i fra at jeg kan Han må jo selvfølgelig diskutere litt med mor først... Knall! Noe bestemt sted du vil sove? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Han var en smule skeptisk, men jeg går ut i fra at jeg kan Han må jo selvfølgelig diskutere litt med mor først... Knall! Noe bestemt sted du vil sove? NEI, jeg deler ikke dobbeltseng med deg la meg sjekke førsteposten bra med sitatet btw Edit: senga på gjesterommet høres bra ut, kommer ann på hvem andre som planlegger å sove der. hvis det er noen jeg ikke foretrekker, vil jeg gjerne reservere den ene hjørnesofaen som det sto om Endret 9. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 MSg: Jeg tar sofaen inne hos deg! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, nei, den vil jeg egentlig ha for meg selv ^^ Gjør det, og send svar på PM eller sms (som du er ekstremt dårlig til å svare på..) :!: MSg: Jeg tar sofaen inne hos deg! Skal vel kanskje la seg gjøre det. Dog har Blarcky førsteretten på overnattingssted. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Hjørnesofaen må romme to, kanskje flere. Dobbeltsenga har Hoppende Bryster og Mimir tinget på (skeptisk til den) Tre eneste eneplassene da er sofaen i peisestuen, sofaen på rommet mitt eller sjeselongen (hvis man ikke får plass til to der, dog er den særdeles vond å sove i..) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg VIL ha sofaen på rommet ditt!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 du har ikke noe madrasser? da kan jeg ligge på kjøkkenet isåfall Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 du har ikke noe madrasser? da kan jeg ligge på kjøkkenet isåfall Der er det trangt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Haha, da har du ikke sett kjøkkenet mitt xD Og nei, har nok desverre ikke det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 noen plasser det er god plass? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hmm, overalt ellers egentlig :b Endret 9. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hjørnesofaen må romme to, kanskje flere. Dobbeltsenga har Hoppende Bryster og Mimir tinget på (skeptisk til den) Tre eneste eneplassene da er sofaen i peisestuen, sofaen på rommet mitt eller sjeselongen (hvis man ikke får plass til to der, dog er den særdeles vond å sove i..) I så fall reserveres sofaen i peisestua Hører jeg noen artige lyder fra gjesterommet ler jeg høyt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Den er god. Da får Sameboe sofaen på rommet mitt. Haha, joa. Med tanke på at Roy har dame, så skal jeg ta bilder og sende dama hans. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg er litt sent ute når det gjelder reserveringer ser jeg. Tror nok jeg bare sover der jeg sovner. Kansje jeg drar en sameboe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Den er god. Da får Sameboe sofaen på rommet mitt. Haha, joa. Med tanke på at Roy har dame, så skal jeg ta bilder og sende dama hans. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 jeg SKAL ligge på noe mykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg