Maranello Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 En stund siden jeg har bidratt på BK'en nå. Legger ut et bilde jeg tok i forbindelse med 3. runde av nattfotokonkurransen. Ble til at jeg brukte et annet i konkurransen, så prøver å høste litt konstruktiv kritikk på dette her. ISO 100 f9 20 sec Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg ser ikke helt poenget med fotoet. Hva er det du egentlig prøver å ta bilde av her? Tauet? Kunne ha vært litt spennende hvis tauet til båten hadde vært i fokus men... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Liker blå farge Kan se hva du mener, båter som driver rastløs. Er ikke helt med utsnittet eller perspektivet. Klarer ikke sette fingen på det.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg ser ikke helt poenget med fotoet.Hva er det du egentlig prøver å ta bilde av her? Tauet? Kunne ha vært litt spennende hvis tauet til båten hadde vært i fokus men... Et skudd i mørket siden det å lete etter et poeng, mål, avfotografert objekt / hendelse / wtf tydeligvis er som å lete etter dvergen i høystakken: Kansje han prøver å få frem båter i bevegelse? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jo...ja...kanskje det er det. Men det var iallefall min kommentar og jeg ville gjerne høre ifra vedkommende som hadde tatt bildet om han/henne hadde en baktanke med bildet Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er jo rastløse båter. De liker seg ikke i havn, men vil være på det store havet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jo...ja...kanskje det er det. Men det var iallefall min kommentar og jeg ville gjerne høre ifra vedkommende som hadde tatt bildet om han/henne hadde en baktanke med bildet Beklager så mye at jeg, som en tilfeldig forbipasserende, prøvde å geleide den blinde. Jeg burde jo selvsagt ha overlatt dette til førerhunden. Oh shit. Drikke mindre. Nå. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Vil si at tanken bak bildet er god, men gjenomførelsen heller dårlig... Er mye rot på kaien, som forstyrrer. Så ville prøvd igjenn og tenkt litt mere gjennom hvordan man vil at bildet skal se ut. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg liker bildet godt. Jeg har ikke noe å utsette på hverken det tekniske eller på komposisjon, det eneste jeg lurer på er om det ville blitt bedre med enten kortere eller lengere lukkertid, sånn at båtene enten er bare diffuse, uten å få tre relativt skarpe varianter hver, eller mer uklare ved at de rolige punktene i bølgesyklusen har mindre å si? Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg liker bildet ditt svært godt synes du har jobbet bra med lyset, dette at båtene "vugger" gir en fin stemmning i bildet. liker også utsnittet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå