flindla Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har hatt problemer når jeg har konvertert fra 16 bits tif til jpeg. Stygge skjolder/bølger i bildene kommer fram. Er det fordi jeg har komprimert for mye? Må det være den beste jpeg-kvaliteten for å unngå slike skader? Ser at skalaen går fra 1-10. Kan slike skader repareres eller er kvaliteten tapt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Skalaen går frå 1 til 12 faktisk. Om det du ser er liknande det du kan sjå på desse bileta er det eit resultat av komprimeringa ja. Trur nok ikkje det er mogeleg å fikse slikt. Lenke til kommentar
flindla Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Men må man da lagre i beste jpeg-kvalitet for å unngå skader? Noen erfaringer her? Beste jpeg-kvalitet tar jo fort over 10 MB. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Du kan jo berre gjere nokre testar. Lagre det same biletet med ulik komprimeringsgrad, og sjå kva som er akseptabelt for deg. Ørlite kvalitetstap vil det vere uansett, ettersom JPEG ikkje er ein tapsfri komprimeringsmetode, og lagrer du fleire gonger vert forskjellane større, jfr. denne artikkelen (krever kanskje innlogging på Fotopia), men det er som oftast ubetydelege forskjellar ved kun konvertering trur eg. Redigert: Forresten, kva skal du bruke JPEG-filene til? Endret 6. mars 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
flindla Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Du kan jo berre gjere nokre testar. Lagre det same biletet med ulik komprimeringsgrad, og sjå kva som er akseptabelt for deg. Ørlite kvalitetstap vil det vere uansett, ettersom JPEG ikkje er ein tapsfri komprimeringsmetode, og lagrer du fleire gonger vert forskjellane større, jfr. denne artikkelen (krever kanskje innlogging på Fotopia), men det er som oftast ubetydelege forskjellar ved kun konvertering trur eg. Redigert: Forresten, kva skal du bruke JPEG-filene til? Jeg skal lage lysbildeshow. Det er derfor det hadde vært praktisk med bilder som ikke var for store. Jeg skal prøve å lagre med litt ulik komprimering, så får vi se. De bildene jeg snakket om som hadde veldig synlige feil hadde jeg komprimert ganske mye. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Til eit lysbildeshow treng du vel ikkje full oppløysning, so du kan vel redusere den ganske mykje, og dermed filstorleiken. Om du t.d. skal bruke ein projektor med oppløysning på 1280x720 kan bileta skalerast ned til å passe til det, og du kan fint bruke maks JPEG-kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå