ManheiM Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg personlig syns RE 5 var sinnsykt bra, variert og morsomt:) Spilte hele helgen og kjempe fornøyd:P Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei. Hadde ikke kjøpt det for en femti lapp. Typisk japansk søplespill med utdatert design og kontroll. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Eurogamer: 7/10 Gamer: 8/10 Litt usikker på det her. Synes egentlig demoen var grei. Jeg liker grafikkstilen og fant ikke kontrollene spesielt frustrerende. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Eurogamer: 7/10Gamer: 8/10 Litt usikker på det her. Synes egentlig demoen var grei. Jeg liker grafikkstilen og fant ikke kontrollene spesielt frustrerende. Høres ut som en done deal for deg da. Har selv forhåndsbestilt fra lefdal. Og håper virkelig de klarer å levere! Magnar P: Synd for deg. Endret 9. mars 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg digga RE4 som bare rakkern, så jeg gleder meg som en unge. Selv om det antageligvis ikke er like bra som nr 4. Couldn't care less at gamlefansen er skuffa. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Gleder meg til dette spillet. Er veldig spent på om litt bonus stuff og slikt gjør spillet intressant å runde flere ganger - slik som RE 4. Får bare håpe at savnet av Wii kontrollene ikke gjør det til en liten nedtur. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Klart jeg skal ha det. Lasta ned demoen i går, digg spill. Gleder meg! Vet riktignok ikke når jeg kommer til å kjøpe det.merk: tid Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Gleder meg å få det i posten Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Temmelig uinteresant for meg. Remaken av eneren fikk meg livredd og er ett av de spillene som jeg har kost meg mest med, dog aldri alene De nyere spillene blir mer doom enn resident evil. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Får bare håpe at savnet av Wii kontrollene ikke gjør det til en liten nedtur. Jepp, dette er min største bekymring også. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg elsker Resident Evil serien. Har forhåndsbestilt RE5, og ifølge CDON så er den sendt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det var kjempegøy å spille med en kamerat. Alene er det sykt latterlig, NPC'en du har med deg løper inn i et rom og stjeler alt av ammo og drit, så du må overføre det. En annen ting jeg merket var at jeg sparket ned en stige for at zombiene ikke skulle komme opp. Så hopper hu ned og setter den opp igjen. Hu dør selvfølgelig også. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Looks like someone is about getting banned from live Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Har opplevd mange frustrerende momenter med å spille coop med maskinen (Sheva oppfører seg stokkdum). Nekter å spille RE5 uten en annen person som kan kontrollere henne istedet. Endret 11. mars 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) ZOMG!!! RE5 kom i posten i dag:D Skal fyre den opp. Synd at ikke dama er her, for hu er MYE bedre enn sheva Litt funny: det lå et dødt dyr i gata (antilope elno?) Også trykte jeg på investigate. Så sto det: Its body is still warm, what is it doing out here? Selvølgelig er den varm når den ligger i sola midt i Afrika! Si ifra hvis noen vil spille med meg ^^ PSN: Kranta Endret 11. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Calistari Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fikk det i dag jeg også! Har ikke spilt noen av de tidligere, men etter å ha sett trailere skjønte jeg at dette var noe for meg! Har spilt ca 2 timer coop med en kamerat, kommet til den shanty town banen fra demoen. Så langt er det helt konge, noe av det beste jeg har spilt. Det at skjermen er så dårlig optimalisert for split screen blir fort glemt, da det skjer noe hele tiden. Spillet er ikke skummelt, men du får støtt og stadig noia. Har vært ett par steder hittil hvor det er altfor mange zombier, og altfor lite skudd. Bra implementering av "puzzles" også. Ikke de vanlige "dytt fire bokser bort på feltene" men mer å lokke store fiender til spesielle plasser for å knerte dem:) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Det er et JÆVLIG bra spill. Er på chapter 2-3 eller noe sånt. Jeg er overaska hvor mange bosser/minibosser det er i spillet. Jeg klarer ikke å legge fra meg spillet ^^ Spiller med Sheva jeg Spiller også på det vanskeligste man må ha utfordring vetu! edit: Noen som har sett bonus greinene? Det går ann å bytte filter osv. Endret 11. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Looks like someone is about getting banned from live Hvorfor skal jeg bli mere bannet enn det du selv kan bli? Forklar.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er det helt umulig å skyte med L2+X? Det har jeg innebygget. Spilte i 10 minutter nå, men det var utrolig vanskelig å styre/sikte. Og hvis jeg tok opp på R3, så så han ned i bakken. Hvor er logikken i det? (har ps3) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) At du fikk den 2 dager tidligere trudde jeg. Jeg fikk min i dag og jeg trudde at release date var på fredag x) Menmen, du fikk den vel i posten du òg edit til han over: Har du prøvd å sette controller greia på ''D''? Endret 11. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå