Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tror det er vennefella, men er det håp?

Gjest lei gutt 19

Anbefalte innlegg

Gjest lei gutt 19

Hei

Var sammen med en jente i nesten to måneder(19 og 20 år). Vi hadde det bra og ting utviklet seg positivt.

Men vi hadde veldig lite kontakt på slutten, noe jeg trodde bare var pga skole, jobb o.l.

Men så sa hun at hun hadde tenkt litt, hun syntes det var litt rart, og at hun ikke følte hun kjente meg godt nok.

Og jeg hadde ikke akkurat fulgt de kriteriene hun satte for et forhold (dette var jævlig dårlig? hun kunne snakket med meg i starten, men men.)

Dette kommer av at jeg er ganske sjenert, hun ville nok være litt mer intim, og vi hadde ikke sex.

Men hvertfall vi pratet og hun trøkte da frem at hun ikke ville miste kontakten vi hadde, selv om jeg kansje var sur nå? Greit nok, jeg ante ett håp i denne suppa! Noen dager etter sendte jeg en melding(i fylla, men den var allright). Jeg sa som det var, at jeg ikke orket å holde på kjærligheten for henne viss det ikke er sjans for at hun ville ha meg tilbake. Og fikk da svar: Jeg har store forhåpninger om at det blir oss to igjen.

Etter dette sluttet jeg å sende meldinger. Ville teste om hun tok kontakt, og det gjorde hun (på MSN). Hun lurte på hvorfor jeg ikke ville prate på skolen og snakket om at hun ikke ville miste meg! Og at jeg hele tiden er så søøøt og snill.

Jeg ble litt irritert av dette venn/kontakt tulle og skrev ett dikt som omhandlet hva jeg følte om det hele. Dette diktet fikk hun til å grine. Hun sa det satte så mange følelser og minner i bevegelse. Dagen etter dette begynte hun å prate veldig på msn, og har nå alle dagene sendt meg sms(uten at jeg har pratet til henne). Hun har også begynt å sende den rosen på MSN(ikke at den er spesiell),men dette gjorde hun bare den tiden vi var sammen, og så startet hun nå etter diktet igjen? Hun har også begynt å gå fra klem, til stor klem. og utviklet disse, hehe. litt som når vi først sendte meldinger til hverandre.

Skal møte hun på skolen i morgen, men er jævlig usikker på hvor jeg har henne. For dere utenforstående, hvordan ser dette ut? Vennligst kom med hint og tips er dere snille. Skal ta en ordentlig prat med henne i morgen, men om dere syntes hun virker litt interessert ville jeg gjerne møtt opp med en rose og så snakke meg i land i stede for å tråkke i salaten?

Beklager rotete tekst og skrivefeil. Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, hun har ihvertfall fortalt deg hvorfor det ikke funket sist gang. Kanskje det nå er din tur til å fortelle litt? Si det som det er, at du har tenkt mye på det, og at du er veldig klar for å forsøke på nytt.

Dette med ei rose hørtes ikke dumt ut :) For oss gutter kan dette med roser virke skikkelig teit til tider, hvorfor i alle dager skal man drasse med disse rundt om kring. Men pussig nokk gjør de underverker hos jenter. Det fine med ei rose er at det ikke er definert hva det nødvendigvis betyr :) Viser det seg at hun kun er ute etter ett vennskap, så var det bare en vennskapelig rose som "takk for alle rosene på msn". Er hun klart for et forhold, tolker hun nok rosen derhen også.

Men en ting skal du ha, du har virkelig klart å tenne kvinne-instinktet i henne ved å ignorere henne. Tror det var et lurt trekk jeg :)

Si hvordan det gikk da, og lykke til :) Om hun er klart for et forhold igjen, er det praktisk talt umulig å drite seg ut, alt du gjør blir "søtt" ;)

Lenke til kommentar
Gjest Litt mindre lei gutt 19

Takker for respons.

Er bra dere syntes det virker som det er håp.

Skriver i morgen om åssen det gikk.

Jeg får bare krysse fingrene og håpe på det beste. :)

Lenke til kommentar
Takker for respons.

Er bra dere syntes det virker som det er håp.

Skriver i morgen om åssen det gikk.

Jeg får bare krysse fingrene og håpe på det beste. :)

Bare husk å være litt tøff! Pusete myke menn er turn off deluxe!!! Det er din kynisme disse dagene som gir deg håp!

Lenke til kommentar
Var sammen med en jente i nesten to måneder(19 og 20 år). (...)

Og jeg hadde ikke akkurat fulgt de kriteriene hun satte for et forhold (dette var jævlig dårlig? hun kunne snakket med meg i starten, men men.)

Dette kommer av at jeg er ganske sjenert, hun ville nok være litt mer intim, og vi hadde ikke sex.

What, sammen i nesten to måneder uten sex? Ikke rart hun stakk :p Ingenting som binder folk sammen bedre enn sex, så om det var lite intim kroppslig kontakt så forstår jeg at hun følte dere litt fra hverandre

Lenke til kommentar
Gjest Glad gutt 19

Yeah

Det gikk i boks :!:

Når vi møttes pratet jeg bare litt løst om alt og ingen ting.

For så og spørre om hun ville bli med inn på et grupperom å jobbe med lekser.(grupperom = rom vi studenter kan bruke som vi vil).

Etter dette satt vi ved siden av hverandre, og vips klinet vi får jeg rakk og dra fram rosen, hehe.

Men så tok jeg fram den da, og hun ble kjempe glad. Så hadde vi en dyp samtale om hva som hadde skjedd og ble enige om å starte på nytt.

Denne gangen får jeg være litt på offensiven. Hun kommer i morgen og vi skal lage mat og se en god film. Det er vel da jeg må trå til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...