NewShuttle Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sandviken Sjukehus nå i kveld. Nikon D40 Nikon AF-S 18-55mm 1:3,5-5.6G II ED @ 55mm f/8 20 sec - stativ ISO 200 Har tatt til etterretning eit par av tipsa eg fekk på gårsdagens bilde. Brukte "Aperture Priority" på f/8 samt sette iso til 200. Dette gav meg eit lukkartid på 20 sekund. Motiv og komposisjonen er ikkje noko prioritet i dette bilde... målet var å få kvaliteten og skarpheten så bra som mulig. Tenkte egentlig at eg skulle ta nøyaktig samme bilde med dei fleste blender stega slik at eg kunne samenlikna skarphet, men gjekk tom for batteri før eg kom så langt. Bilde er ubehandla rett frå kamera, men er ein crop på ca. 50% frå orginalbilde. Trur eksponeringa er ganske bra, ein morsom ting er at plenen nesten ser sommargrøn ut, sannsynligvis pga. lyset frå lyktestolpane? Lenke til kommentar
lessis Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Synes bildet var flott og er misunnelig i at du har det grønt og ikke masse snø. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, ..det var fint komponert. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå