Ethernet Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Har du noen link til en episode? Når jeg ser på The Office (US) og The office, så er det jo helt samme greia. På surfthechannel i alle fall Edit: Denne? http://megavideo.com/?v=C2QFORV8 Endret 12. mars 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=OE6P-lwS0lQ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Takk Samme konsept? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 akuratt samme konsept bare bedre... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dexter, 24, Prison Break, Weeds, Big Love er alle kjempegode serier. Ser også på Knight Rider 2008 og CSI Miami og Las Vegas. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 knight rider var bare tåpelig.. syns den bilen kunne litt for mye.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Som noen tidligere nevnte... Arrested Development - den beste komiserien som noensinne er laget, om ikke den beste serien overhodet. Persongalleriet er fantastisk, ingen latterboks, geniale referanser du gjerne ikke plukker opp før 4. gangen du pløyer gjennom serien, og utrolig morsomme situasjoner.... Dere som ikke har sett denne, se den! Ikke mist motet etter første episoden, det tar litt tid før du skjønner greia... Latterlig påstand. ALLE komiserier påvirkes av hvilken person du er; humor/alder/sosialt miljø/smak osv osv. Jeg personlig har ikke ledd av en av vitsene i AD (sett 8 episoder før jeg ga opp). Min smak (for å nevne noen); Monty Python, Coupling, Seinfeld, Simpsons (ikke futurama), How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Friends, That 70s Show, Liker absolutt ikke AD, Entourage, Scrubs, My Name is Earl og omtrent alle sitcoms slik som alle elsker raymond, kongen av queens, two and half men osv osv. (de førstnevnte treffer gjerne "fjortisser", de sistnevnte eldre mennesker). Så du liker That 70s Show, How I met your mother og friends, men sier at AD, Scrubs og My Name Is Earl er fjortiss ...?! Javel, da kommer jeg med en like tvilsom påstad, du er rett og slett for treg til å plukke opp humoren i disse seriene. Eventuelt er du ikke en fan av litt mer skjult humor (tenker spesielt på AD her), men er nødt til å få humoren slengt opp i trynet, gjerne med latterboks slik at du vet når du skal le. Du kan si AD er dårlig, men da er du nok bare en av de mange millionene som ikke forstår humoren. Tror du serien hadde vunnet bøttevis av Emmys og Golden Globes hvis den var dårlig? 70s show er jo et godt eksempel. Serien har jo TRAGISK stor barnslighetsfaktor, faktisk nesten så mye at det blir ufrivillig morsomt. Jeg liker serien selv, men det er utvilsomt en av de mer barnslige sit-comene. Samme vil jeg si om HIMYM og faktisk, delvis BB Theory. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg bestilte meg nettop sesong 1 med The BIg Bang Theory å gleder meg Men jeg las litt om Entourage, det virket veldig sånn classic serie som jenter ser på for skuspillerne ser bra ut Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du tar feil. Å si at Entourage er for jenter, er som å si at Sex og Singelliv er for gutter. Jeg betrakter de som motsetninger. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg bestilte meg nettop sesong 1 med The BIg Bang Theory å gleder meg Men jeg las litt om Entourage, det virket veldig sånn classic serie som jenter ser på for skuspillerne ser bra ut Entourage er mens frustrerte fruer. Anbefaler folk å ta en titt på Castle. Ny drama/crime/komedie. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du tar feil. Å si at Entourage er for jenter, er som å si at Sex og Singelliv er for gutter. Jeg betrakter de som motsetninger. Klart jeg tar kanskje feil. Men etter det jeg las så virket det sånn Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du tar feil. Å si at Entourage er for jenter, er som å si at Sex og Singelliv er for gutter. Jeg betrakter de som motsetninger. Klart jeg tar kanskje feil. Men etter det jeg las så virket det sånn Lest hvor? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du tar feil. Å si at Entourage er for jenter, er som å si at Sex og Singelliv er for gutter. Jeg betrakter de som motsetninger. Klart jeg tar kanskje feil. Men etter det jeg las så virket det sånn Lest hvor? Skal ærlig innrømme at det husker jeg ikke. Fant fram et "summary" etter eit fint google søk Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Men jeg las litt om Entourage, det virket veldig sånn classic serie som jenter ser på for skuspillerne ser bra ut Det er jo det stikk motsatte av det som virkelig er. Er fine damer i hauger, men gutta derimot kan jeg ikke si det samme om. Vet du i det hele tatt hva serien handler om? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Men jeg las litt om Entourage, det virket veldig sånn classic serie som jenter ser på for skuspillerne ser bra ut Det er jo det stikk motsatte av det som virkelig er. Er fine damer i hauger, men gutta derimot kan jeg ikke si det samme om. Vet du i det hele tatt hva serien handler om? Har ikke sett den personleg men etter det jeg las virket det sånn. Kan ha misfortått, sorry vist dere blir oppgitt. Men for å gå over på noe mer hyglelig så såg jeg 10 episoder av The Big Bang Theory i går! Trodde jeg skulle dø av latter! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg anbefaler OP (og alle andre) å se Breaking Bad, genial serie med svart humor. Handler om en kjemilærer som havner i midtlivskrise og begynner å lage meth. Ellers er The Big Bang Theory, Chuck og Weeds å anbefale av humorserier. Om du liker Sci-fi er Eureka også ganske morsomt til tider. Breaking Bad - http://www.imdb.com/title/tt0903747/ The Big Bang Theory - http://www.imdb.com/title/tt0898266/ Chuck - http://www.imdb.com/title/tt0934814/ Weeds - http://www.imdb.com/title/tt0439100/ Eureka - http://www.imdb.com/title/tt0796264/ Endret 19. mars 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) En fantastisk serie jeg vil anbefale er Black Books, tre sesonger spekket med latter som kommer i en billig samleboks på de fleste dvd-butikker. En av de seriene som har brakt frem mest latter hos meg. Mer info samt en review her. Endret 19. mars 2009 av mortenmm Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 The Wire. Absolutt feteste serien jeg har sett. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En fantastisk serie jeg vil anbefale er Black Books, tre sesonger spekket med latter som kommer i en billig samleboks på de fleste dvd-butikker. En av de seriene som har brakt frem mest latter hos meg. Mer info samt en review her. Ferdig med å sjå black books no, fantastisk serie. Er det nokon fleire bra britiske seriar som er lik denne og man behaving badly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå