Dumrian Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ser flere har nevnt Entourage, jeg kan også bare anbefale den på det aller, aller sterkeste. Men dog, det er en serie jeg vil anbefale over absolutt alle andre serier: House House er rett og slett for herlig til å beskrives, det har spenning, drama og fantastisk humor. Den må bare sees istedenfor å leses. Den går på NRK 3 hverdager fra kl. 21:15 og innimellom på Canal+ (usikker når og hvem kanal). Igjen, anbefaler, spesielt om du synes Scrubs er bra. Endret 8. mars 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Annen serie med drama så vel som humor: Boston Legal Sprøere-enn-gjennomsnittet advokatserie med James Spader i herlig rolle. Går vel fortsatt på TV2 Zebra. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) the war at home har jeg begynt å få sansen for titus er morsom og Endret 9. mars 2009 av andre3028 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Dead like me^-^ Den er ganske morsom. Men hold deg unna filmen. Ellers vil jeg også anbefale IT Crowd, The Big Bang Theory og Dexter Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg liker svært sjelden britisk humor, og var svært skeptisk til The IT Crowd da jeg så den for første gang. At den gikk sent på tirsdagsnatten på TV2 hjalp heller ikke, men jeg ble hekta fra første episode. Etter det har det stort sett kun blitt bedre og bedre hele veien. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, det er en morsom serie. Jeg vil gjerne ha en slik real-life komedie. Som The Office Therefore; Spaced! Skrev om den på første side. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Six Feet Under «A drama series that takes a darkly comical look at members of a dysfunctional Pasadena family that runs an independent funeral home.» - IMDB Kanskje ikke reinspikka humor, men skremmende bra. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Som noen tidligere nevnte... Arrested Development - den beste komiserien som noensinne er laget, om ikke den beste serien overhodet. Persongalleriet er fantastisk, ingen latterboks, geniale referanser du gjerne ikke plukker opp før 4. gangen du pløyer gjennom serien, og utrolig morsomme situasjoner.... Dere som ikke har sett denne, se den! Ikke mist motet etter første episoden, det tar litt tid før du skjønner greia... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Som noen tidligere nevnte... Arrested Development - den beste komiserien som noensinne er laget, om ikke den beste serien overhodet. Persongalleriet er fantastisk, ingen latterboks, geniale referanser du gjerne ikke plukker opp før 4. gangen du pløyer gjennom serien, og utrolig morsomme situasjoner.... Dere som ikke har sett denne, se den! Ikke mist motet etter første episoden, det tar litt tid før du skjønner greia... Latterlig påstand. ALLE komiserier påvirkes av hvilken person du er; humor/alder/sosialt miljø/smak osv osv. Jeg personlig har ikke ledd av en av vitsene i AD (sett 8 episoder før jeg ga opp). Min smak (for å nevne noen); Monty Python, Coupling, Seinfeld, Simpsons (ikke futurama), How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Friends, That 70s Show, Liker absolutt ikke AD, Entourage, Scrubs, My Name is Earl og omtrent alle sitcoms slik som alle elsker raymond, kongen av queens, two and half men osv osv. (de førstnevnte treffer gjerne "fjortisser", de sistnevnte eldre mennesker). Lenke til kommentar
delfin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Latterlig påstand. Jeg trodde egentlig det skulle være unødvendig å understreke at dette er _min_ mening... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Anbefaler "curb your enthusiasm". Er vel en så kalt in-real-life komedie. Ganske morsom, men i mindre mengder kanskje. Ellers blir du fort irretert på alt og alle rundt deg Litt off topic, men er virkelig Heroes så bra? Ser fra før på 24, Prison Break, Lost (begynner å bli lei), av sånne "seriøse" spenningsserier. Lurer litt på om jeg skal begynne å se litt Heroes Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Latterlig påstand. ALLE komiserier påvirkes av hvilken person du er; humor/alder/sosialt miljø/smak osv osv. Jeg personlig har ikke ledd av en av vitsene i AD (sett 8 episoder før jeg ga opp). Min smak (for å nevne noen); Monty Python, Coupling, Seinfeld, Simpsons (ikke futurama), How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Friends, That 70s Show, Liker absolutt ikke AD, Entourage, Scrubs, My Name is Earl og omtrent alle sitcoms slik som alle elsker raymond, kongen av queens, two and half men osv osv. (de førstnevnte treffer gjerne "fjortisser", de sistnevnte eldre mennesker). Er du seriøs? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Latterlig påstand. ALLE komiserier påvirkes av hvilken person du er; humor/alder/sosialt miljø/smak osv osv. Jeg personlig har ikke ledd av en av vitsene i AD (sett 8 episoder før jeg ga opp). Min smak (for å nevne noen); Monty Python, Coupling, Seinfeld, Simpsons (ikke futurama), How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Friends, That 70s Show, Liker absolutt ikke AD, Entourage, Scrubs, My Name is Earl og omtrent alle sitcoms slik som alle elsker raymond, kongen av queens, two and half men osv osv. (de førstnevnte treffer gjerne "fjortisser", de sistnevnte eldre mennesker). Er du seriøs? Tror han mente Alle elsker Raymond og Kongen av Queens, noe jeg forøvrig er enig i. Jeg finner iallefall ikke Alle elsker Raymond komisk i det hele tatt, Kongen av Queens derimot kan være morsomt til tider. Two and a half men er jo et av de beste komiseriene som ikke krever bruk av hjerneceller, deilig om man vil slappe av. Men å si at Alle elsker Raymond og Kongen av Queens er for fjortisser og så nevne at han liker Friends er vel å motsi seg selv. Er vel ingen komiserie som er mer forutsigbar og har en mer guffen lattermaskin enn Friends. Om du (iL) ikke liker AD, Entourage, Scrubs eller My Name is Earl, så prøv å forstå dem, de krever litt mer enn den gjennomsnittlige Friends episoden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Latterlig påstand. ALLE komiserier påvirkes av hvilken person du er; humor/alder/sosialt miljø/smak osv osv. Jeg personlig har ikke ledd av en av vitsene i AD (sett 8 episoder før jeg ga opp). Min smak (for å nevne noen); Monty Python, Coupling, Seinfeld, Simpsons (ikke futurama), How I Met Your Mother, Big Bang Theory, Friends, That 70s Show, Liker absolutt ikke AD, Entourage, Scrubs, My Name is Earl og omtrent alle sitcoms slik som alle elsker raymond, kongen av queens, two and half men osv osv. (de førstnevnte treffer gjerne "fjortisser", de sistnevnte eldre mennesker). Er du seriøs? Tror han mente Alle elsker Raymond og Kongen av Queens, noe jeg forøvrig er enig i. Jeg finner iallefall ikke Alle elsker Raymond komisk i det hele tatt, Kongen av Queens derimot kan være morsomt til tider. Two and a half men er jo et av de beste komiseriene som ikke krever bruk av hjerneceller, deilig om man vil slappe av. Men å si at Alle elsker Raymond og Kongen av Queens er for fjortisser og så nevne at han liker Friends er vel å motsi seg selv. Er vel ingen komiserie som er mer forutsigbar og har en mer guffen lattermaskin enn Friends. Om du (iL) ikke liker AD, Entourage, Scrubs eller My Name is Earl, så prøv å forstå dem, de krever litt mer enn den gjennomsnittlige Friends episoden. Nei jeg mener at Alle elsker Raymond og Kongen av Queens er sånne serier som eldre folk, og folk som synes såpe er helt ok. Ikke at det er noe negativit i det, men ingenting for meg. Dog ja, hender jeg har det på selv, og det er noen kule momenter ja. Har selvsagt gitt alle serier jeg ikke liker en seriøs sjanse, og nei, det er fjortiss humor lang vei. Den værste er Scrubs. Overhodet ikke morsomt (for meg). Entourage er nok myntet på 20+ åra mennesker, dog den tok ikke meg. (for ordens skyld jeg er en barnslig 36 åring ) Friends er også 14-tiss humor selvsagt, men dog, når den kom så var jeg nesten det selv mmm høres ut som jeg er negativ nå, men nei er ikke det, bare prøver å forklare at en del humor er myntet på en annen menneskegruppe, som jeg ikke skjønner (lengre). dog det er andre serier som også er myntet på samme menneskegruppe som treffer bredere (friends, the big bang theory) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Anbefaler Red Dwarf, fantastisk komedie, noe av det moromste man kan se Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sjekk ut Peep Show, fantastisk britisk humor Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 du har sett den britiske versjonen av The office? som er 100ganger bedre enn den amerikanske.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Vet ikke hvem av de jeg har sett. Den med Michael Scott som sjef med Dwight, Jim, Pam og gjengen? Det er vel ikke samme skuespillere i de to? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 ta deg en titt på den britiske versjonen, mye bedre.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Andre skuespillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå