Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg Logitech MOMO force??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MOMO finnes fortsatt på Ram og Rom på Lillestrøm City. Jeg tok litt feil av prisen dessverre. Prisen er 2599 spenn. Rattet har vært der en stund, sikkert på grunn av prisen. LØP OG KJØP

Det var da blodpris! Rattet kostet ikke særlig mer enn MOMO Racing rett før MOMO Force gikk ut av produksjon, den prisen der må være nærmere det dobbelte!

MOMO Force skal jo være bra det (og så skal det fungere med PS2 også), men det er ikke akkurat realistisk å kjøre racing-spill med. Der er det nemlig ikke mye antydning til store skinnratt, men små gummibelagte ratt (slik som nettop MOMO Racing) for maksimalt grep. Skinn er alt for glatt til å kunne brukes i skikkelig racing. Men det er fett med metallpedaler da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Siden MOMO Force er gått ut av produksjon (ifølge norske forhandlere) er det letteste å kjøpe fra utlandet. Der ser det ut som om de får inn nye parti hele tiden. Så en plass i USA som den ene dagen hadde 55 på lager, dagen etter hadde de 12. Dagen etter det igjen hadde de 60.

Jeg kjøpte mitt i vinter fra www.logitech.com gå inn på de norske sidene. OBS: man bestiller egentlig fra Nederland (via Tyskland) så det kommer moms i tilegg.

Alt i alt så kom mitt ratt på ca. 1500,-

Siden jeg fikk feil ratt da jeg bestillte tidligere fikk jeg prøvd MOMO Racing også, dette rattet har nok den samme indre kvaliteten som MOMO Force. Men Force har 270° vridning i forhold til 240°, skinn er bedre å holde i, ikke glatt, padlene er av mye bedre kvalitet.

Hvis du planlegger å bruke gir padlene (manuell giring) så er det ikke tvil, MOMO Force har padler som man ikke sliter ud med det første.

Og det viktigste av alt, skinn og allu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...