nekronos Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei. Jeg trenger en ny ruter ganske fort. Jeg har rotet litt rundt i prisguide, finner ikke stort jeg synes ser bra ut. Noen som har noe å anbefale meg av rutere? Det jeg trenger: * Gbit lan - Helst mer enn 4porter hvis mulig * Masse konfigurasjonsmuligheter * Wlan må kunne slås av * Stabil Det jeg ikke trenge: * Billig ruter (har hatt mange dårlige opplevelser med Dlink( utenom gamerlounge) * Wlan (betyr ikke noe om den har eller ikke) * noe som koster en arm og en fot ------------------------------ Jeg har sett en del på airport extreme, den nye, er den noe å satse på? Takker for alle svar og forslag :D Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har en Dlink Dir 615, koster rundt 700 på elkjøp. 4 porter, gigabit og nok innstillinger for meg, om det holder for deg vet jeg ikke.. Min ruter har jeg aldri hatt behov for å restarte, den kan stå på i måneder uten problemer Min har stått på i 20 dager hittil, siden jeg skrudde den av selv for jeg skulle vekk en lengre periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå