sirfresh Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jes Noen som har testet dette kabinettet? Synes det er helt skjønt! Ikke no harry modding, men en fin møbel. mer her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF2011 frister veldig med en slik skjønnhet, men en slik stilfull viftekontroll for å redusere støyen: den grå altså.. men da jeg skulle kjøpe, så fikk jeg øye på dette støydempede fra lian li http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070A derfor lurer jeg på om noen har erfaringer fra disse.. Lenke til kommentar
duudee Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 LePont = Fransk. :o .. (Og dette har ikke noe med krigen å gjøre, har aldri klart de folka) Lenke til kommentar
aschj Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har den blå modellen. Det er et utmerket kabinett på alle måter. Eneste er at de 6 viftene bråker litt sammen :-? Ellers har det alle finessene til Lian Li. Lenke til kommentar
sirfresh Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har den blå modellen. Det er et utmerket kabinett på alle måter. Eneste er at de 6 viftene bråker litt sammen :-? Ellers har det alle finessene til Lian Li. derfor jeg tenkte på en sånn viftestyring.. regner med den vil klare å gjøre kabinettet støyfritt.. eller? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ja det vil det. Jobber med noe sånt selv atm. Lenke til kommentar
sirfresh Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 ser ut som denne står i stil med ditt kabinett da.. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Den der hadde vært fin om kontaktene til viftene var 3-pins molex. Det er de ikke. (4-pins standard HD-kontakt.) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ser ut som denne står i stil med ditt kabinett da.. Kan bare styre en vifte... Med mindre man parallellkobler de... Men spørs hvor mye effekt den tåler. Lenke til kommentar
sirfresh Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 jau, vet den tar bare én, men tror den hadde sett fantastisk stilig ut med den blåe leponten.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 har selv sikla mye etter lepont.. riktinok den svarte med 3 vinduer.. synd de er så dyre, det er et veldi lekkert kabinett.. men jeg er mye på lan å da er det fort gjort å ripe opp kabinette.. dermed ble det et lian li på meg.. men kan bare si att lepont er genialt å pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå