Beregorn Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Den ekstremt lange tittelen sier i grunn det meste Hadde tenkt å kjøpe en iPod i bursdagsgave til noen jeg kjenner. Planen er å legge inn all musikken hun i dag har på diverse CDer over på denne poden før hun får den. Spørsmålet mitt er da om jeg kan legge inn musikken på PCen min nå med hvilket som helst program? eller må jeg bruke iTunes? må innrømme at jeg ikke er spesielt glad i iTunes og derfor vil jeg ikke instalere det dersom jeg ikke MÅ hadde jo vært litt surt om jeg legger inn alle CDene for så å finne ut at jeg måtte ha brukt iTunes for at det skal kunne porteses over til iPoden ^^ Endret 5. mars 2009 av Beregorn Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Du kan bruke forskjellige programmer, Winamp vet jeg har støtte for ipod, andre sikkert også. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 er veldig mange... men har testet de fleste og de suger og er ustabile... winamp er den beste om du ikke bruker itunes... Lenke til kommentar
Beregorn Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 takker og bukker folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå