bnezofil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har begynt å kikke etter et sett med lukkede hodetelefoner. Jeg har satt meg et budsjett på ca 1000 +/-. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg er ute etter, jeg er ganske grønn på området. Har kikket litt på Sonys modeller som jeg fra tidligere har inntrykk av er veldig gode. Men som sagt er jeg ganske grønn, så en anbefaling hadde hjulpet. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Går det ikke an å prøve i butikken? Det går an på Lefdal Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Det gjør det helt sikkert, for de som bor rundt slike butikker. Jeg selv kan skilte med å bo minst to timer fra nærmeste Elkjøp, Lefdal osv... Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg titter selv etter dette, og har delvis landet på Plantronics GameCom 777. Denne har mikrofon som kan skjules i bøylen og er visstnok ganske bra. Vet ikke du skal bruke dine på MP3-spiller eller lignende når du er på farta, dog. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, jeg skal ha min hovedsaklig til musikklytting på buss osv. Har ikke noe som helst behov for mikrofon i dem... Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) ... Endret 7. mars 2009 av bnezofil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå