kjermy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dead Rising 2 kommer til pc også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ok.. ikke helt godt programmert..Han man bil, gressklipper, hekksaks osv? Har ikke kommet så langt enda, men tviler. Skal gi oppdatering. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Er det kommi noen utgjevingsdato for Dead Rising 2 til PC? Man kan ikkje bruke grasklipper o.l. i Land of the Dead. Det er som sagt eit lågbudsjettspel, så gameplay-et er ganske enkelt. Det kulaste av nærangrepsvåpna er vel brannøksa som kuttar av armar og hovudet. Endret 8. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror det skulle komme ut likt med 360 og PS3 versjonen, mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Land Of The Dead ruler! Ganske kort (har sett faq), men gøy! Er på mission "Sniper rifle". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dead Rising er det beste jeg vet om, skal kanskje kjøpe meg L4D, mange som sier det er drit bra. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Zombie Panic Source modden til HL2... Og "Zombie MAster" modden til HL2 Det er en Zombie mod til UT3 også trur jeg... Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 har ikke funnet noe spill som heter land of the dead jeg. er det litt uvanlig spill eller må jeg bare lete litt mer? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er eit litt uvanleg spel, så du må leite litt meir. Kor har du leita? Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 skriver ikke det her, men har hverfall ikke funnet det;) kan vel sjekke lit mer da Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 fant det nå, men det vil ta lang tid å "kjøpe" det for å si det sånn. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, «bestillinga» kan ta litt tid, men det er verdt det. >_> <_< Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, «bestillinga» kan ta litt tid, men det er verdt det.>_> <_< ja hehe det stemmer, men er det veldig kult assa? åssen er det med online spillinga, er det mange servere og gode muligheter? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Eg har ikkje prøvd online, men enkeltspeler-delen var skøy. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 ok, skal prøve det om en stund jeg å Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Husk at tralalal-versjoner ikke funker online Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Left4dead FFS! Beste zombie spillet ever made. I tillegg til at du kan spille med opp til 4 venner samtidig. Kjører i source motor. Kan kjøpes via steam eller i din lokale spill butikk. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha.. kva skjer med "dekknamn" på ting då Snakk om å snakke i koder, sjølv om alle eigentleg forstår kva dykk seier. Ta det heller privat då Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Husk at tralalal-versjoner ikke funker online jo går hvis du instalerer patcher, men er ikke for alle spill da. Haha.. kva skjer med "dekknamn" på ting då Snakk om å snakke i koder, sjølv om alle eigentleg forstår kva dykk seier. Ta det heller privat då hehe ja alle sjønner det, men vi sier det ikke rett ut, å da er det ikkke noe galt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå