Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kule zombiespill til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shellshock 2 er det værste spillet jeg har spilt..

"man, why u waste your time with this bullcrap game???Eidos programmers made this in 20 minutes before lunch break.A waste of bandwidth for you,giz."

Resident Evil er det nest værste.. jeg liker å kunne gå og skyte samtidig..

Lenke til kommentar

Det er så, men det er ikke bare ulovlig å laste ned en piratversjon, men det er også ulovlig å snakke om det her. ;)

Men nok om det.

Om du vil ha en gammel klassiker bør du prøve Alone in the Dark 2. Det er ikke så ofte du får sloss mot piratzombier nå lengre. :p Det er riktignok ganske gammelt nå, men absolutt verdt en titt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det er ikkje vanskeleg å finne det pirat.

Done, og det virker morsomt. Men hvor finner jeg hagla helt i starten?

Det er ikke ulovlig å diskutere pirat, men det er ulovlig å linke, forklare osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Land Of The Dead er sært, men veldig morsomt om du ikke tar det helt seriøst! Mulitplayer på lan kan være jævlig irriterende og ekstremt morsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Han går bare saktere. Har kun gjort et og et halvt kapittel/oppdrag/level. Musikken i den første er creepy. Det rareste er alle ordene, f.eks get your rifle on the attic(?), som jeg måtte slå opp i Clue, og det var visst loftskammer. Kommer flere eksempel. Rifla er forøvrig latterlig dårlig, trenger jo 4 headshots, eller 4 skudd i foten for å drepe en zombie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...