TheCatIsALie Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har L4D, men har gått lei det nå. Så det house of dead overkill til wii, det så gøy ut. finnes det noen liknende til pc? Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Shellshock2 Resident evil disse er kule spill. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Shellshock 2 er det værste spillet jeg har spilt.. "man, why u waste your time with this bullcrap game???Eidos programmers made this in 20 minutes before lunch break.A waste of bandwidth for you,giz." Resident Evil er det nest værste.. jeg liker å kunne gå og skyte samtidig.. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 okey da så. prøvde hvertfall. men jeg kan være enig med shellshock litt men tenkte du ville ha litt sånn gammmel klassiker. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 «Land of the Living Dead: Road to Fiddler's Green» Det er kanskje ikkje eit høg-budsjettspel, men det er utruleg moro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det virket veldig morsomt, skal se om jeg får tak i det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er ikkje vanskeleg å finne det pirat. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er så, men det er ikke bare ulovlig å laste ned en piratversjon, men det er også ulovlig å snakke om det her. Men nok om det. Om du vil ha en gammel klassiker bør du prøve Alone in the Dark 2. Det er ikke så ofte du får sloss mot piratzombier nå lengre. Det er riktignok ganske gammelt nå, men absolutt verdt en titt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er ikkje vanskeleg å finne det pirat. Done, og det virker morsomt. Men hvor finner jeg hagla helt i starten? Det er ikke ulovlig å diskutere pirat, men det er ulovlig å linke, forklare osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Land Of The Dead er sært, men veldig morsomt om du ikke tar det helt seriøst! Mulitplayer på lan kan være jævlig irriterende og ekstremt morsomt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 I starten tykkja eg det virka som eit keisamt spel, men etterkvart vart det betre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 hvorfor er det sært? Siktet f.eks, eller kampmotoren. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 hvorfor er det sært? Siktet f.eks, eller kampmotoren. okey har aldri spilt det skjønner du, så bare lurer:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ikke akkurat sært, men det er ikke vanskelig å skjønne at det er et lavbudsjettsspill Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Har lastet det ned nå! (INGEN linker aka. jeg har ikke sagt noe galt!) Skal prøve til uka. Tar det lang tid å runne? Er det bra effekter osv? (Kan du skyte en i beinet og så detter han? IKKE dør?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Han går bare saktere. Har kun gjort et og et halvt kapittel/oppdrag/level. Musikken i den første er creepy. Det rareste er alle ordene, f.eks get your rifle on the attic(?), som jeg måtte slå opp i Clue, og det var visst loftskammer. Kommer flere eksempel. Rifla er forøvrig latterlig dårlig, trenger jo 4 headshots, eller 4 skudd i foten for å drepe en zombie. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ok.. ikke helt godt programmert.. Han man bil, gressklipper, hekksaks osv? Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjøp en xbox 360 og skaff deg dead rising! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå