mhsalangli Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 han skal bare bruke den til nettbruk og kanskje til spilling når barnebarna kommer på besøk. skal jeg gå for shuttle itx eller skal jeg ta et minitower ?(tenkte på chieftec, så mine avtagbare hd-brønner passer i det) Skal jeg går for p4 eller amd? pcn skal være billig som den går an å få. Skjermkort, lydkort, cdbrenner og diskettstasjon har jeg fra før Pcn skal stå i stua, så den må ikke bråke. kom med forslag til hk, osv Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ta minitower du Se på dette her da: A7V8X (hk) AMD 2000 xp+ 256 mb minne (evt. 512) ATI er jo bedre enn geforce, men jeg vet ikke om noen særlige billige Radeon kort så du kunne gå for et POV GF 4 ca. 1300-1400 Kabinett får du finne ut selv Segate barracuda silent 80 gb Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Regner med at du kan bygge den for han. Da kan du jo se på slike "pakker" som mange webshopper har satt sammen til en billig penge. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Regner med at du kan bygge den for han. Da kan du jo se på slike "pakker" som mange webshopper har satt sammen til en billig penge. De ferdigbygde maskinene på www.multicom.no burde vel være helt greie til dette formålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå