Gaby Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei! Har en videosnutt som er tatt opp med en HTC Touch Diamond. Den ble lagret som MPEG-4. Jeg la den inn på PCen, men da jeg skulle se på den var det ingen lyd. Bruker VLC Media Player (9.8 elns, den nyeste), og VLC skal jo normalt greie MPEG-4 filer lett. Bildet blir bra, men altså ingen lyd. Vil det funke å konvertere til et annet format, eller hvordan kan jeg løse dette? Det er en video av en lokal dansekonkurranse som jeg og ei jente var med i. Vi fikk top score, så vil veldig gjerne ha den videoen som et minne. Håper på god hjelp! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Eg fann eit videoklipp som skulle vere filma med Touch Diamond, og det hadde heller ikkje lyd i VLC hjå meg. Derimot fekk eg, med ffdshow installert, lyd i Windows Media Player og Media Player Classic. Lyden er komprimert med ein codec som VLC, og SMPlayer for den saks skuld, tydelegvis ikkje takler (AMR Narrowband), men ffdshow klarer fint å dekode den. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Takker, da skal jeg prøve det! Står på jobb, så får ikke prøvd før seinere, men gir tilbakemelding om det funker eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå