egsi Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 hei der,er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe bensintank til en audi s4 avant,c4 karosseri? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Her har du noen alternativer du kan ta kontakt med: Audi-gruppen - altså din lokale Audi-forhandler. Bil1Din - brukte og nye deler. Norsk BildelSenter - brukte og nye deler til Audi (og Volkswagen). Endret 5. mars 2009 av Minus Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) har selv byttet tank på min audi 100 quattro (C3) og ny tank mener jeg kosta rundt 8000, er vel det samme på C4 jeg kjøpte brukt fra http://forum.vwaudi-club.no/ bare så det er sakt, det er ingen morro jobb, jeg har tilgang til verksted og løftebukk, og enda da var det ikke noe morro jeg tok ned hele bakstillinga med bakdiff og hele pakka, noe som var mildt sakt TUNGT, dette må ned. kjøper du brukt tank, puss vekk rusta og så få på noe rust beskytter/tectyl, det svake punktet er i skjøten som går rundt hele tanken. Endret 8. mars 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå