JFM Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei. Jeg har da 2GBx4=8GB ram. Brikkene minne blir ganske varme synes jeg. Har bare prøvd å legge fingrene på brikkene, så kan ikke si noe eksakt temp. Men så kom jeg til å tenke på noe. Jeg har jo bytta kjøler på min Intel Core 2 Duo E8400. På den har jeg en TRUE. Hva tror dere om fjerne kjøleribben fra stock cpu-kjøleren for å kjøle minnet med vifta fra den? Er det mulig? Vil det ødelegge løftstrømmen til vifta på TRUE-en? Hvordan kan jeg eventuelt feste den over minnebrikkene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Klarer du å holde hånda på brikkene uten at du brenner deg? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Klarer du å holde hånda på brikkene uten at du brenner deg? Jaja... Men bruker jo ikke stock-kjøleren til noe uansett Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Med mindre du er sensitiv for støy / ikke har en viftestyring ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det, nei. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Har viftestyring og er sensitiv for støy... Men har brukt alle (6) kontaktene på viftestyringa Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kanskje et par slike kan være noe? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Neinei. Skal jo ikke bruke penger på dette. Vil jo bare at cpu-kjøleren skal brukes til noe... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 RAM'en tåler masse juling. Hvis du ikke kjører en seriøs overklokk på minnet så hadde jeg droppet vifte Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Måtte klokke ned minnet fra 1000mhz til 800mhz da jeg klokka cpu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå