Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har nettopp fått et "Bell 202 adapter" som er et SIP-adapter og router i samme boks. Problemet er at jeg ikke har passord til den. Authentication Login This page allows user login S-MTA. http://192.168.15.1/RgLogin.asp Noen som har tips om pålogging eller kanskje en teori om xxx.asp for å ta snarveien forbi? Lenke til kommentar
oemyhre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei! Brukernavn: Admin Passord: Admin Da skal du kunne logge deg på Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hei og takk for svar. Skal prøve det i løpet av dagen. Hmmm, jeg må ha tullet veldig da jeg prøvde å logge meg inn for bruker og pass er så enkelt som admin / admin case sensitive. Men nå ser det ut som det ikke går an å bruke boksen uansett, for den vil ikke logge på server når jeg legger inn sip.televoip.no med telefonnr og passord. I tillegg forsvinner disse parametrene hver gang strømmen til boksen brytes og erstattes med bellit.no og blank, blank. Har sendt de en mail, kan se ut som de konfigurerer via websiden sin men null forklaring om denne boksen som jeg kan finne ut av. Ikke så enkelt når alt som forklares er hvor nettverkspluggene skal i Endret 7. mars 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå