-Just-Me- Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Hei formaterte pcen for noen mnd siden, og etter det har jeg ikke hatt lyd. Lydikonet på startmenyen nede til høyre er ikke der. På bildet: Hva betyr alt dette? Hvordan kan jeg få installert lyddriver når jeg ikke vet hva slags lydkort jeg har? Ikke spør om navnet på PCen for jeg aner ikke. Den ble bygget hos Østereng å Benestad. Kan noen hjelpe? Sry for dårlig kvalitet på bildet, men fikk jo pokker ikke lasta opp et lite printscreen av det.. Endret 5. mars 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Last ned PCWizard og let etter lydkortet ditt der. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 For en stund sia, lasta e ned everest, men den fant ingen lydkort. Og på dxdiag står det: " Ingen lydkort ble funnet. Hvis et lydkort er forventet, bør du installere en lyddriver levert av maskinvareleverandøren." Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 har du intregrert lydkort? eller ett eget lydkort? om du har intregrert, så bare åpner du maskina å leser navnet på hovedkortet. da skal du finne drivere til lydkortet ditt. Om du har eget lydkort, så bare åpner du maskina og leser hva som står på det. om garantien brytes å slikt ved å åpne maskina, så annbefales det derimot ikke. Du har ikke cd platene som fulgte med maskinen da? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 jo, har noen, men ingen av de ser ut til å være noe med lyden.. Hva skal det stå på en Cden? har vel intergret regner jeg med, men har aldri åpnet pcen og vil egentlig ikke gjøre selv Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 skal vel stå navnet på hovedkortet ditt, f.eks Asus, MSI, Gigabyte Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) skal vel stå navnet på hovedkortet ditt, f.eks Asus, MSI, Gigabyte har fått åpna pcen, og det stod MSI, hva skal jeg gjøre for å få lyden tilbake. FInner ingen sånne cder.. Stod også under MSI: model ms 7030 Hva slags informasjon er dette? Endret 19. april 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) . Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Søkte bare på MSI MS7030 og fikk opp at det er ett K8N Neo Platinum hovedkort. Driver til lydkort (2000/XP 32-bit): Realtek ALC Series AC97 Audio Driver Alle drivere til hovedkortet: Drivere Endret 19. april 2009 av n00ky Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Er dette hovedkortet ditt? http://www.msi.com/index.php?func=downloadindex ^ Bruk den live update greia, eller tast inn manuelt, men sørg for å velge riktig kort. EDIT: n00ky tok innersvingen Endret 19. april 2009 av Crash Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Søkte bare på MSI MS7030 og fikk opp at det er ett K8N Neo Platinum hovedkort. Driver til lydkort (2000/XP 32-bit): Realtek ALC Series AC97 Audio Driver Alle drivere til hovedkortet: Drivere Det virka! TUSEN TAKK Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Søkte bare på MSI MS7030 og fikk opp at det er ett K8N Neo Platinum hovedkort. Driver til lydkort (2000/XP 32-bit): Realtek ALC Series AC97 Audio Driver Alle drivere til hovedkortet: Drivere Det virka! TUSEN TAKK Glimrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå